Hallo allemaal, Heb een enorme blaasontsteking wat is uitgaan stralen naar mijn rug, had er dagen last van. De arts zei eerst het zal wel je buikspieren zijn, want je darmen klinken goed. Gisteren bijna flauw gevallen van de pijn, kon niet meer lopen! Vanmorgen urine ingeleverd en ja hoor ! Donker paars werd de test. Terwijl licht paars al genoeg is voor een infectie.. Aparte was dat ik in me onderbuik geen last had, meer in mijn zij en rug.. op 1 plek.. dacht zelfs aan een bbz, maar goed dat weet ik zowieso nog niet zeker voor ik een echo heb.. maar ga van het goede uit. Doe sinds vandaag ook mee met moeders voor moeder, wou voor dat hun kwamen toch voor de zekerheid een test er tegen aangooien of alles wel nog in orde was en hier het resultaat. De bovenste is van mij zelf, de onderste van moeders voor moeders Heb van mij zelf nog nooit zulke donkere zwangerschapstesten gezien. (vorige week had ik CB test 2-3 weken +bloedtest uitslag 1609 b-hcg)
Gelukkig zeg! Maar heb je wel een kuurtje gekregen voor de blaasontsteking? Want dit kan heel slecht zijn voor je kindje namelijk..( lees kan weeën/ krampen opwekken vertelde mijn vk toendertijd)
Hoi, ja ik heb een kuurtje gekregen voor 5 dagen, en daar ben ik gelijk mee begonnen is nu wel stukken minder ! maar zowel de assistente en de apotheek gingen kijken of er met de baby iets kon gebeuren maar, het was niet schadelijk voor het vruchtje gelukkig.. Alleen de laatste weken voor bevalling mag het niet ingenomen worden. Ik drink ook cranberry sap schijnt ook goed te helpen
Ik heb regelmatig in mijn zwangerschap antibiotica moeten gebruiken. Dit zou geen kwaad kunnen. Ook voor bevalling heb ik dit nog een keer gebruikt omdat blaasontsteking de baarmoeder kan prikkelen en voor weeën kan zorgen en ik was toen 33 weken. Dus geen zorgen. Antibiotica kan geen kwaad.
Dankjewel Linssiejj, het is toch wel een beetje eng als je iets moet inslikken vooral nu de zwangerschap nog zo kort is. Stelt me gerust iig
Oja voor de ab moet je niet bang zijn. Cranberrysap is ook heel goed idd, zit een soort van peniciline in. Dus eigenlijk ook ab in lichte vorm Geniet lekker van je zwangerschap en je niet meer druk maken