hoi allemaal vandaag in mijn nod. afgelopen week allerlei kwaaltjes gehad was wijst op zwangerschap. zaterdag had ik wit achtig spul uit mn tepels en zondag een sensitest gedaan, deze was heel licht positief. vanmorgen weer getest maar eerst leek hij negatief. 3 uur laten lijk ik een streep te zien. wat denken jullie?
Ik zie geen streepje, maar dat kan aan mijn beeldscherm liggen of de foto. Misschien komt het niet goed door op de foto? Binnen twee dagen nog eens testen, dan zou het donkerder moeten zijn.
het is op de foto idd lastig te zien. zal op 2 dagen idd nog is testen. is sensitest gevoeliger dan 2v5?
Ik denk het streepje te zien die jij ziet maar vind m dan wel te dicht bij de controlestreep staan... Ik beschouw deze test als negatief.
het is heel raar allemaal. de ene x kijk ik en zie ik een streepje andere x niet. afwachten dus. nog helemaal geen sporen van ongi wat ik normaal wel heb op cd 28. temp blijft ook hoog en voel me ook niet zo lekker. wat heb ik een slecht geduld haha het zou natuurlijk jammer zijn als het mis gaat maar ben ook wel nuchter genoeg om die knop om te zetten en de volgende ronde in te gaan