2 dagen overtijd, negatieve test..trage hcg aanmaak?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lillyenco, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik ben nu 2 dagen overtijd, en ik weet dat mijn eisprong ergens op 1 mei is geweest ( ivm pregnyl die ik ervoor spuit), toen heb ik mijn iui gehad.

Nu ben ik gister op nod niet ongesteld geworden, en ook vannochtend nog niks. ik heb getest, dit was wel met mijn 2e urine, wat er min of meer net aan uit wou... en die was negatief....

moet ik de hoop nu opgeven?

gr wen

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    zolang je nog niet ongi bent, is er hoop!
    zeker als je zeker weet wanneer je eisprong is geweest. misschien een wat latere innesteling ofzo??

ik heb met beide kids pas laat positief getest, gek werd ik er van, maar uiteindelijk toch positief!

zal voor je duimen, spannend!!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm ohkee.. ik begin wel een iets zeurderig gevoel te krijgen nu..

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hmmm... kan ook als je zwanger zou zijn, dus ik duim nog even voor je verder!
    hoop het zo voor jullie.
    zolang er geen bloed is, houden we moed.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan helaas ook zo zijn dat je luteale fase deze keer wat langer is. Deze hoeft niet standaard 14 dagen te zijn, het kan ook korter of langer zijn en het kan per cyclus verschillen. Hormonen hebben vaak effect op je luteale fase. Hier ook een paar keer overtijd geweest, ondanks de Pregnyl.

Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het een zwangerschap is. Anders morgen nog eens testen en dan met ochtendurine.

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Dat zat ik ook al te denken, dat je luteale fase misschien wat langer is deze maand... Ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent en pas laat posi test! Succes!! :)

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In een ander topic schrijft ze dat ze nu een pauze gaan houden na alle tegenslagen. Dus ik ben bang dat ze inmiddels toch ongesteld geworden is. Sterkte!

Deel Deze Pagina