Goedemorgen, Ik heb wel eens gelezen dat een heel licht streepje wel zwanger betekend. Nu heb ik net een test gedaan ( 2 dagen voor nod met extra gevoelige test van kruidvat) en is de horizontale streep gewoon redelijk donker en de verticale heeeel licht te zien. Telt dit? Wel gelijk in de ochtend de test gedaan. Ps. Je ziet hem in het echt net iets duidelijker als op de foto, maar bijna niet.
Heb zelf geen ervaring met deze testen. Weet dat de 2 voor 5 euro testen van kruidvat ook erg gevoelig zijn en vaak 2 dagen voor je nod wel moeten kunnen. Ik zou denk ik die eens halen. Zie trouwens wel een plusje maar weet niet of deze testen erg betrouwbaar zijn
Een licht streepje betekent meestal zwanger... Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een licht streepje. Waarschijnlijk heb je niet genoeg hcg in je urine.
Dankjewel voor jullie snelle reacties, ga na m'n werk die kruidvat 2 voor 5 halen en zal jullie op de hoogte houden!
Ik zie indd een licht streepje, maar wat de andere al zeggen indd die van de Kruidvat halen! Succes en hopen op een mooie test
Dat horizontale streepje is altijd zichtbaar. bij zwangerschap verschijnt het verticale streepje ook waardoor het een kruisje word, ik zie hem hoor! voorzichtig gefeliciteerd!
Ik zie em wel, alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik zou de Kruidvat 2 voor 5 euro halen, die zijn wat gevoeliger
Ik zie hem ook. Bij beide zwangerschappen begonnen met een licht streepje. Daarna gewoon de clear blue gehaald om die onzekerheid van dat turen niet meer te hebben haha.. Maar idd voorzichtig gefeliciteerd!!
Aahw dankjewel allemaal voor de reacties! Nu vind k t nog spannender om de volgende test te doen! Doe hem voor de zekerheid donderdag pas in de hoop op een donkerder streepje!
Ik zie m ook maar dit zijn zulke vervelende onduidelijke testen! Ik zou morgenochtend met n kv 2v5 gaan testen!
Ziet er mooi uit hoor! Maar heb ook wel eens topics langs zien komen van dames die bij deze test een vals streepje kregen. Ik zou zeker morgenvroeg even testen. Die zouden een beter streepje moeten geven. Zou niet tot donderdag wachten