2 April zijn mijn bloedingen begonnen. Ik was toen bijna 7 weken. Mijn tests zijn pas vanaf 16 April lichter geworden, 19 April ben ik het vruchtje verloren. De tests zijn dan rap lichter geworden en de bloedingen zijn 22 April gestopt. Sinds gisteren heb ik ovulatiepijn, dat herken ik best goed. Vandaag heb ik nogmaals getest en mijn zwangerschapstest is negatief èn ik heb een positie ovulatietest. Kan het echt zo zijn dat ik 6 dagen na miskraam (3 dagen na stoppen bloedingen) alweer een lh-piek kan hebben?
Dit is de eerste keer dat ik ovulatietests gebruik dus ik weet niet echt wanneer die nou positief is? Moet de teststreep dikker zijn? Of even dik als de controle streep. Want dat is die wel. Heb de verpakking nog even voor de zekerheid gecontroleerd en het is echt een ovulatie test.
De testreep moet even donker of donkerder zijn als de controlesteep. Mij lijkt die ook nog niet positief. Ik zou doortesten.
Een piek heb je pas als beide strepen even donker zijn, dat is (nog) niet het geval. Maar ik blijf erbij dat er op de onderste nog een lijn te zien is dus ik zou uitgaan van rest HCG
Ik vond het zelf ook wel wat vroeg (vandaar dit topic haha) maar het is idd logischer dat het reageert op rest hcg dan. Bedankt voor het meekijken iig.