Lieve meiden, Ik heb een vraag. Ik heb afgelopen donderdag een test (kruidvat luxe test). Daar verscheen een heel smal streepje, waardoor ik enorm begon te twijfelen. Het streepje stond ook niet in het midden (zie eerste foto). Ik las op internet dat dit een ongeldige test is. Ik heb daarom de volgende ochtend een nieuwe test gedaan en deze was positief, met brede streep (zie tweede foto). Ik kreeg het niet heel duidelijk op de foto, in het echt was het veel duidelijker. Hoe dan ook, ik had een negatieve action test, maar was 6 dagen voor NOD (ja ik weet het, mevrouwtje ongeduld), dus daar keek ik niet zo van op. Ik heb wel eens gelezen dat de testen van action veel minder gevoelig zijn. Echter, ik pak zojuist de testen (het is nu dus zondag) en toen zag ik dat van de tweede test de streep verdwenen was! Een positieve streep blijft toch staan?! Ik snap er nu niks meer van. Is dit nou positief of negatief? Ik ga morgen sowieso opnieuw testen met een digitale test, maar ik ben wel beetje in paniek. overigens voel ik me wel zwanger! HELP!
kan je alleen maar aanraden de kruidvat 2 voor 5 te kopen. die is een lastig ding om vroeg af te lezen
Waarom is dit een lastig ding om vroeg af te lezen? Ik heb ze hiervoor ook wel eens gehad en was harstikke negatief!
Ik heb hier op het forum ook al meerdere keren gelezen dat de + testen minder betrouwbaar zijn dan bijvoorbeeld de 2voor5 van kruidvat. Edit: overigens zie ik op beide testen geen +, zelfs geen tuurstreep
Inderdaad KV 2v5 halen. Die zijn super duidelijk. Ik had op de testen van 123thuistesten ook een lijntje. Echt heel duidelijk. Maar keek ik een dag later, dan stond er bijna niets meer. Met de KV bleven ze wel staan.
bij kv trouwens niet bij mij, 10 dpo. die ik later deed bleven wel staan (blanke nagellak schijnt te helpen)
Ik heb met deze test vorige maand ook echt een blauw streepje gehad, maar echt niet zwanger.. Vind ze dus niet meer betrouwbaar..
Nou, geloof mij maar dat zeker bij de tweede test er een streep stond, dat heb ik me zeker niet ingebeeld. Is ook niet mijn eerste kindje, dus ik weet wel het verschil tussen positief en negatief Wat ik gek vind is dat het niet is blijven staan... Dat gebeurt dus vaker lees ik? Een vals positieve test met dun streepje herken ik, maar vals positief met een brede lijn? Had jij een brede lijn Anneke? Ik heb nog even een effectje toegevoegd voor jullie, dan zien jullie ze misschien wel? Maar goed, de vraag is ook niet of hij er staat. Mensen die hem in het echt hebben gezien zagen duidelijk of hij er stond. Ik ga straks nog wel even testen halen, want nu word ik helemaal gek. hahaha. Ik hou jullie op de hoogte!
God, heb ik de verkeerde foto gedaan! *Slaat zichzelf voor t hoofd*. Ik ga snel even naar de drogist en hou jullie op de hoogte. Lang leve de koopzondag.
Plustesten worden lichter naarmate ze langer liggen. Een positief resultaat kan zeker negatief worden. Clear blue plus heeft dit ook. Testen met roze streepjes blijven gewoon positief. Dus geen plustesten. Hier bleven die alleen positief als ik (na afleestijd uiteraard) het urinestripje eruit haalde.
Ik heb ook geen goede ervaringen met deze testen. Ik kreeg altijd wel een streepje, en was toch echt niet zwanger.
Op de rechtse foto zie ik wel degelijk een plusje! Spannend hoor! Laat je even weten hoe het afloopt?
Op de rechtse foto staat een plusje en dat is geen indrooglijntje of pennenstreep. Ik had deze ook op de cb test op 9 dpo. Op 14 dpo knalde hij er vanaf. Ik ben wel degelijk zwanger. De digitale geeft inmiddels zwanger 2-3 aan. Mijn eerste test is vergelijkbaar met jouw rechtse test. Licht positief dus. Hoeveel dpo zit je?
Dit...heb vorige week ook 2 plustesten gedaan (clearblue) en de strepen zijn bijna weg. De sensitest en kv2v5 (roze strepen) staan nog mooi duidelijk op de test.