Hallo allemaal, ik wou voor mezelf nog 1x testen met de 2v5 testjes. Maar ik heb al half Den Haag doorgespit opzoek naar die testen.. Maar geen enkele kruidvat heeft ze meer?! Ze worden tijdelijk niet geleverd.. Iemand nog meer last van?!
ohh geen idee, ik wilde maandag nog 1tje halen (rotterdam)....want iedereen zegt dat die beter betrouwbaar zijn dan de predictor:S
haha ja ik had daar ook last van hier in den haag... nergens meer te krijgen die goedkope dingen hahah maar ik lees hier trekpleister! daar maar halen dan! Gefeliciteerd met je zwangerschap babyxbutterfly!!! in 1 keer, helemaal super!!
Iemand op forum zei dat ze ws. uit de schappen zijn omdat ze in nieuwe doosjes komen. Ik heb ook al in 2 verschillende kruidvatten gekeken maar helemaal leeg.
hier in nijmegen hebben ze al nieuwe verpakking alleen moeilijk verkrijgbaar...waarschijnlijk gewoon een leverprobleem. Maar die van trekpleister zijn precies t zelfde...kruidvat en trekpleister is allemaal 1 eigenaar..successss
Trekpleister is van kruidvat en de testen zijn 100% hetzelfde alleen het doosje is anders. Ze zijn van eigen merk en ook 2 voor 5 euro!
Ook in provincie Groningen zijn ze zo´n beetje overal uitverkocht, dus blijkbaar is het landelijk. Die van trekpleister zijn idd hetzelfde hoor. Ik heb de verpakkingen naast elkaar gelegd om te vergelijken. Conclusie, eigen merknaam verschild maar komen van dezelfde fabriek en de tekst in de gebruiksaanwijzing is exact hetzelfde. Testjes zien er dus ook hetzelfde uit.
Ben eventjes niet online geweest, ben alleen maar strontmisselijk geweest.. Ik gaat even checken hierzo in de stad bij trekpleister. Bedankt dames!