4 dagen na NOD en nog geen positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sammytje, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

Dag meiden,

Mijn NOD was 24 november, vandaag een test gedaan en die was negatief. Ik heb een erg regelmatige cyclus en ben nooit overtijd.
    Daarbij heb ik ook last van een paar 'kwaaltjes'....

Hoe kan het dat je nog niet positief test?

dankjewel

2. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Er zijn genoeg meiden die pas 14 dagen na NOD positief testen, dan maakt het lichaam iets trager HCG aan.

Wil je graag zwanger worden? dan kan het ook nog zo zijn dat je lichaam in de war is, heb ik ook al 2 keer gehad, dan weet het dat jij niet ongesteld wil worden waardoor het de ongesteldheid uitsteld.

Als je graag zwanger wil worden dan duim ik voor je, en ik blijf met je meekijken!

liefs!

3. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

Ik wil zwanger worden, maar ik heb de natuurlijk gewoon zijn gang laten gaan. Dus eigenlijk niet extra geklust tijdens de vruchtbare periode...

ondertussen 4 dagen overtijd en een erg vreemd gevoel in mijn buik en borsten...

Ik zal morgenochtend nog een testje doen en dan zullen we zien zeker?....

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    misschien late eisprong gehad??
    ik was altijd netjes op tijd ongesteld, maar bleek toen ik zwanger was van mn 2e dochter dat ik wel ruim een week later was met mn eisprong. testte 9 dgn na nod pas positief!

5. sissy161105

sissy161105 Nieuw lid

24 nov 2011
    4
    0
    0
    werk als zzp-er
    Lelystad
    Het is bij iedereen heel verschillend.
    Ik ben vandaag precies 4 dagen voor nod. en.... IK HEB POSITIEF GETEST!!!!! Yes!!!! met clearblue +.
    Maar voorgaande zwangerschappen testte ik pas op, of zelfs na nod positief , ook met de cb+.
    Het is bij iedereen, en elke keer weer anders.
    Veel sterkte met wachten. Ik ga morgen weer testen, kijken of het streepje donkerder wil worden..... (na 4 miskramen wordt je wel iets nuchterder....)

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    je lichaam kan je idd behoorlijk voor de gek houden...helaas duiden veel zwangerschapskwaaltjes ook op een naderende menstruatie. (ook ik heb dat genoeg meegemaakt!) en als je menstuatie niet komt dan gaat alles nog sterker voelen...het kan ook dat je deze keer later een eisprong had en dat je wel zwanger bent maar nog niet posi test...alles is mogelijk! zoveel vrouwen, zoveel zwangerschappen!

hoop voor je dat het raak is!

Deel Deze Pagina