hai meiden! gisterochtend had ik een 2 voor 5 test gedaan en geen 2de streepje te bekennen hoor..helaas! na een kwartier nog eens gekeken en nog steeds niks. ik had m weggelegd en vergeten weg te gooien. vanmorgen pak ik m en ik zie een witte 2de streep staan. ik weet wel dat t sowieso niet meer geldig of positief zou zijn, maar wat ik me dus afvroeg: heeft de 2voor5 test van kruidvat dus dan wel een indrooglijntje? ik vond t maar apart namelijk..
Hoi mendie, er wordt vaak gezegd dat die test geen indrooglijntje heeft, maar ik heb ze wel eens gehad! Wit, maar soms ook licht gekleurd... Dus ik denk dat deze testen toch ook indrooglijntjes vertonen.. Maar lang niet zo vaak als bij andere testen! Ik heb ze ook niet altijd..
ja want t lijntje is idd wit..wel even dik als de testlijn, maar spierwit.. dacht dat de 2voor5 dat niet had joh
Ja dat dacht ik dus ook, maar heb al 2x een test gehad met zo'n witte streep en ook een aantal keer lichtroze streepjes en uiteindelijk toch ongi... Hopelijk heb je snel een duidelijke posi test!
Een dag later moet je idd ook niet meer kijken, normaal gooi je ze meteen weg en merk je dus niks van een witte streep. Een vals posi test noem ik een test waarbij binnen de tijd een streepje opkomt wat vals is, niet na een dag.. Je kan ooit lichtrose lijntjes krijgen en toch ongi worden, dit hoeft niet aan de test te liggen, 33% van alle bevruchtingen eindigt in een vmk, daarom wordt aangeraden om pas na je nod te testen.
ja ik was vergeten m weg te gooien het lag nog heel leuk in de badkamer, dus vandaar dat ik t vanmorgen zag. was gewoon alleen benieuwd hoor dacht namelijk dattie geen indrooglijntje had, maar schijnbaar wel dus..ook al is t een dag later haha
een wit lijntje is een indroogstreep en geen posi test! ook als een wit lijntje binnen de tijd verschijnt moet je dat als negatief beschouwen. alleen een lijntje in dezelfde kleur als de controlestreep binnen de gestelde tijd is positief. dit heeft dus ook niets met een vmk te maken. de keren dat ik een witte lijn had binnen de tijd of een gekleurde lijn buiten de tijd was ik niet zwanger.