Hoera, 2012 wordt een super jaar voor ons!! Op 8 Juni 2012 gaan we trouwen en op 21 augustus ben ik uitgerekend. Nu beginnen een aantal mensen te vragen wat we willen hebben. Is het vreemd/ongepast om dat babyspullen te vragen? Aangezien het toch mooi te combineren valt en wij eigenlijk niets nodig hebben verder, leek het me wel een leuk idee. Groetjes Jamie
nee hoor is niet raar vind ik tenslotte vragen mensen toch wat je wilt, nou dat dus je kan beter cadeau's krijgen waar je echt wat aan hebt dan aan dingen waar je niks mee kan mijn nichtje is 2 weken geleden getrouwd en die is ook in verwachting vroeg ook geld of waardebonnen voor het nieuwe huis en de baby
Vindt het ook helemaal niet raar. Wij gaan ook 24 februari trouwen en ik ben 9 juni uitgerekend. Wij vragen wel geld ipv spullen omdat we graag zelf alles uit willen kiezen.
ja mijn vriend (euh moet nog wennen aan het woord verloofde ) wil graag dat iedereen ons een kado geeft dat ze leuk vinden en bij ons vinden passen... ik zei ook al: vraag om een enveloppe
succes met wennen ben zelf afgelopen september getrouwd en vindt het woord "man" nog steeds errug vreemd!
hahahaha ja zeg vaak tegen vriendinnen: mijn mannetje maar toch vreemd Bijna net zo vreemd als toen de verpleegkundige op de couveuseafdeling tegen mij zei : Heeey daar is de mama!!! (na bevalling van mijn eerste dochter)
Ik ben afgelopen jaar getrouwd (7-6) en was toen ook zwanger van onze dochter. Wij wilden erg graag als gezinnetje op vakantie. De uitzet hadden we al. Dus we hebben aan onze familie ook geld gevraagd voor een midweekje weg. Overigens hebben wij maar een klein feestje met alleen de directe familie gehouden. Maar we hebben een super feestje en een super vakantie gehad! Zeker doen dus. Is echt niet vreemd.