Wie herkent dit en bleek zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamavanlois, 8 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Hè ladies!

Vandaag 7 dpo en hele dag al een pijnlijk gevoel in Mn buik,links steekjes, kramp ik kan t niet goed uitleggen.. weet wel dat t heel irritant is. Laatste cyclussen een LF van 8-9 dagen en ben zo bang dat Mn ongi weer te vroeg komt. Iemand dit dit ook gevoelt heeft en positief teste die ronde?? Kan t evt een innesteling zijn? Daarnaast is Mn linkerborst af en toe gevoelig. Probeer het los te laten echt waar maar dat is zooo moeilijk :(

Fijne avond!

2. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Ik heb allerlei symptomen voorbij voelen komen. Was nooit zwanger. Nu nergens last van maar wel ineens enorme testdrang op 9 dpo. Toen​ bleek ik zwanger te zijn.
    Stijging van progesteron na je eisprong kan zelfde symptomen als een zwangerschap geven.

Kan nog alle kanten op! Ik duim voor je. 😊

3. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Heel lastig te zeggen. Hier ook al veel verschillende symptomen gehad, maar al 14 maanden bezig voor een tweede kindje. Steeds moeilijker om positief te blijven. Je lichaam kan je gigantisch voor de gek houden. Een korte lf zou ik wel in de gaten houden. Misschien zou je utrogestan kunnen krijgen om het te verlengen. Bij mij helpt het heel goed, alleen helaas nog niet zwanger.

4. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Thnx ladies! Ja idd je lichaam kan je zeker voor de gek houden. Die steekjes en krampjes houden je dan zo bezig terwijl ik daar echt niet de hele tijd mee bezig wil zijn... Heb voor 2 weken geleden bericht van mijn gyn gehad dat het progesteron gehalte in mijn bloed goed is en zij maakte zich er niet druk om... moeten tot aug zelf proberen en anders va sept de mmm in.. dit is ronde 9 en begin wat ongeduldig te worden... zie het wel over een dag of 5 of ik ongi wordt.

5. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Jeetje meid jullie geduld wordt ook op de proef gesteld. Zit je in de mmm of proberen jullie het eerst zelf??

6. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Gefeliciteerd Meis met je zwangerschap!!!
    Gek hè dat je dan ineens nergens last van hebt. Ga er dan ook vanuit dat t niets wordt deze ronde..

7. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Als je gyn zegt dat je progesteron goed is zal dat ook vast kloppen ja haha.
    Ja duurt ontzettend lang allemaal. Ik krijg veel cyclus analyses en dus progesteron vanaf eisprong. Ik word wel gevolgd, maar verder is alles goed bij ons. Hebben de onderzoeken al achter de rug. Het zou moeten kunnen, dus hopelijk een kwestie van tijd voordat wij ook eindelijk aan de beurt zijn.

Succes met testen over een paar dagen!

Deel Deze Pagina