Op naar de tweede miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Silverwings, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Even van mij afschrijven, wie weet lucht het op.. Ik weet sinds vorige week maandag dat ik zwanger ben, aangezien ik dacht dat ik ongesteld was geweest was dit een zeer aangename verrassing.. Achteraf had ik ook wel kunnen weten dat het geen ongesteldheid was aangezien ik altijd vrij erg ongesteld ben en het nu eigenlijk bijna niks voorstelde, maar ik dacht dat het misschien eindelijk eens wat minder werd.. Toch die maandag een test gedaan, maar ik ben in al die tijd nooit gestopt met bloeden tot op de dag van vandaag niet, dus ik heb weinig hoop.. Ik heb vorige week de verloskundige gebeld en die gaf aan dat afwachten de enige mogelijkheid is.. Nu zijn we een dikke week verder en ik bloed nog steeds, maar ik verlies geen stolsels o.i.d. Ik heb 2 jaar geleden ook een miskraam gehad en dat is niet met dit te vergelijken.. Ik heb toen een 2 dagen dubbel gelegen van de pijn en na 3 dagen is ''het'' eruit gekomen en daarna heb ik nog 2 dagen lichtelijk gevloeid.. Ik zal vandaag de verloskundige nog eens bellen, want voor mijn gevoel had het bloeden nu toch wel eens klaar moeten zijn, maar misschien kan dit nog langer duren.. Doodzenuwachtig word je er van..

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Jeetje, wat naar! Het is inderdaad afwachten wat er gebeurt, maar wat zenuwslopend! Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat je gewoon lekker zwanger blijft.

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ja, dat is ook zo.. Maar het was ook gewoon ff lekker om van mezelf af te schrijven.. Vorige keer was ik helemaal een stresskip; 100 x naar de wc lopen, alles nakijken.. Gelukkig kan ik dat nu beter van me afzetten.. Toen had ik eigenlijk ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes en die zijn er nu wel.. We wachten het ''rustig'' af.. Ik zou nu zo´n 6 weken en 5 dagen zwanger zijn, dan is een echo (vaginale) misschien iets wat ze voor me kunnen doen.. Ik merk ook dat ik ''meer'' bloed als ik bezig ben.. Gisteren 2 uren gewandeld met een vriendin en de honden en dan is het mis.. ´S avonds kapot op de bank en dan is er bijna geen bloed.. Vind het maar verwarrend!

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik zou zeker om een inwendige echo vragen, daar kan je vanaf 6 weken het hartje zien.
    Wat een onzekere tijd he zo'n zwangerschap.

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Zeker weten.. Het is al niet zo vanzelfsprekend bij ons, we zijn onderhand bijna 4 jaar bezig! Onzeker word je er van, maar als ik je onderschrift lees weet jij daar alles vanaf..

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb dit ook gehad bij de laatste zwangerschap. Wat ik overal las was dat het gewoon 50/50 is dat het goed kan gaan. Er zijn best veel vrouwen die bloeden in het begin waarbij het goed komt. Helaas hier met 8 weken alsnog mis maar toen hadden we wel al een kloppend hartje gezien dus ik denk dat het door iets anders is gekomen en niet door het bloeden.

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Poeh dat lijkt me ook heftig.. Dan heb je al een hartje gezien.. Inmiddels is hier het bloeden erger geworden terwijl ik me heel gedeisd hou.. Verloskundige is momenteel niet bereikbaar, maar het voelt nu echt niet goed meer..

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Welke kleur bloed verlies je? Helder of donker? Dik of dun?

9. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Helderrood en het is dun.. Voel het ook wel lopen

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat klinkt "goed". Klinkt veel meer als een gesprongen vaatje of desnoods hematoom zoals bij mij maar niet zoals het begin van een mk over het algemeen.

11. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Wat een spanning he, ik ga eens lekker een eind te lopen met de hond.. De verloskundige heeft een bevalling, dus die kan ik nu niet te pakken krijgen.. Ze kan me nu toch ook niet helpen.. Hematoom heb ik idd vaker gelezen, dat blijft ook wel even doorbloeden geloof ik he? Ik heb verder ook geen krampen/buikpijn of stolsels of gekke dingen.. Dat had ik de vorige keer wel.. Blijft afwachten..

12. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Het is al even geleden dat ik dit topic aangemaakt heb en dit is toch een miskraam geworden een dikke week erna.. Nu is het zo dat we al redelijk ver in Maart zijn en ik vorige week dacht dat ik ongesteld was geworden, maar ook dit was weer anders dan anders en afgelopen zaterdag heb ik nog maar een zwangerschapstest gedaan en deze is echt heel duidelijk positief, niet een licht streepje, maar echt een dikke vette streep.. Nu weet ik dat de hormonen best nog even in je lijf kunnen zitten, maar we zijn nu al zo´n tijd verder en waar komen die bloedingen dan vandaan? Ik had gehoopt dat dit mijn menstruatie was, maar dat kan dus niet.. Iemand hier ervaringen mee? Zou er dan nog iets achter gebleven zijn? Had ik hier dan verder geen last van moeten hebben?

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej meid,

Wat balen dat het een mk is geworden:(
    Heb je erna nog negatief getest?
    Het hcg kan tot 6wk aanwending zijn,echter geloof ik daar niet zo in;)
    Heb je een foto?

14. lea

lea Fanatiek lid

Dat is dan raar inderdaad, ik ben ook benieuwd naar je testje.....kan het niet zijn dat er 1 vruchtje is blijven zitten? Dat het er eigenlijk 2 waren? Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar zat zo te denken...

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Hey hey, zeker balen! Je wordt zo onzeker over je eigen lijf.. Nee ik heb geen enkele keer negatief getest.. Ik zal zo eens een foto maken en hier plaatsen.. Moet hem eerst uit de prullenbak vissen, van schrik daarin gemikt haha..

lea dat is ook al door mijn hoofd geschoten, maar ook weer aan de kant geschoven om mezelf geen hoop te geven.. Ben wel zo ontzettend moe steeds, maar ik dacht dat dat door de miskraam kwam..

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nou kon hem niet meer vinden.. Hubby heeft de prullenbak in de badkamer geleegd denk ik.. Dus een nieuwe gedaan! Lijkt mij toch een knalstreep? Links is controle en rechts is de test..

17. lea

lea Fanatiek lid

Wow dat is wel een knaller te noemen ja! Maar verlies je nu ook weer bloed? Ik ben ff vergeten of je de vk al hebt gebeld hierover. ....

18. lea

lea Fanatiek lid

Het lijkt me niet dat dit nog van de miskraam is. Ik weet trouwens niet of restweefsel ook nog hormonen af kan geven....

19. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nee sinds afgelopen donderdag verlies ik geen bloed meer.. Ik zou vandaag de verloskundige bellen en aangezien zij maar alleen is kan dat tussen 17.00 en 18.00, maar ik moest met de hond naar de dierenarts en dat liep zo uit en dus was ik (geloof je toch niet) om 18.05 thuis, grrr! Ik ga morgen bellen en desnoods loop ik er ff langs..

Ja dat weet ik ook niet, maar je zou dan toch een lichter streepje verwachten.. Misschien dat er nog een meelezer met ervaring bij is..
    Misschien gaat het hcg nog wel omhoog door restweefsel? Ik weet het ook niet hoor..

20. lea

lea Fanatiek lid

Ik bedoelde het ook beetje om te relativeren.....maar ik ben heel benieuwd wat de vk morgen zegt!

Deel Deze Pagina