Net gestalt met pil, eisprong gehad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door patriez26, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    #1 patriez26, 14 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013
    Hallo, ik ben Patricia, 26 jaar oud, 11 jaar samen met mijn vriend en wij willen graag een kindje. Ik ben 8 februari gestopt met de pil. Ik heb 12 februari mijn ongesteldheidsbloeding gekregen en die was na ongeveer vijf dagen over. Ik had gerekend met een normale cyclus en ik zou dus rond 26 februari dan een eisprong kunnen hebben. 25, 26 en 27 februari had ik veel slijm, doorzichtig en ik dacht dus mijn eisprong! Dinsdag 26 februari hebben mijn vriend en ik in de ochtend gevreeƫn.
    Volgens de cyclus van 28 dagen zou ik dus dinsdag 12 maart mijn NOD hebben. Nu kreeg ik vrijdag 8 maart een heel klein beetje bloed (enkel op het wc papier) en wat bruin bloed. Zaterdag was dit weer weg. Zondag en maandag alleen bij het afvegen. Maandagochtend toch een test gedaan (negatief), omdat als ik na 27 februari mijn eisprong had gehad ik dacht dat 8 maart misschien een innesteling had gehad. Het kon ook het begin van de menstruatie zijn dacht ik toen.
    Maar na maandag niets meer gezien, geen oud bloed, niets. Nu snap ik dat je cyclus heel onregelmatig is na het slikken van de pil. Alleen wat ik zo opvallend vind is dat ik precies slijm had op de dagen van een eisprong bij een normale cyclus. Wat denken jullie? Nog een test doen of gewoon nog een tijdje afwachten?
    Ik heb veel gerommel in mijn buik, en gevoelige tepels gehad.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat slijm komt voorafgaand aan je eisprong, dus waarschijnlijk is die iets later geweest als dat jij denkt.
    Als die inderdaad netjes gelijk deze maand gesprongen is.

Verder kunnen je klachten helaas ook komen omdat je net met de pil bent gestopt. Het is nog even afwachten dus.

3. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Maar dan zou die 28 februari geweest kunnen zijn toch? Het kan ook makkelijk van niet, maar vind het zo toevallig dat ik op het juiste moment dat slijm had. Maar dan 26 februari toch niet te vroeg?
    Ik wacht dit weekend nog wel even af dan denk ik. Als ik nog niet ongesteld ben geworden doe ik dan maar na het weekend een test.

Deel Deze Pagina