Hoi Allemaal, Met 8 weken kwamen we er achter dat het hartje gestopt is met kloppen. Ik heb eerder spontane miskraam gehad. 2 weken later was er nog geen teken dat hij van zelf los zou gaan laten en heb ik gekozen ok pillen te nemen. De tweede pil heb ik woensdag middag gekozen en heb ik veel stolsels en ook het vruchtzakje verloren met goede krampen. Donderdag en vrijdag bloed verlies volgens een normale menstruatie. Goed vanaf gekomen dacht ik zo. Zaterdag ineens een hoop bloed verlies en weer flinke stolsels maar geen krampen. Omdat ik elke 15 minuten mijn maandverband kon vernieuwen ben ik toch naar het ziekenhuis gegaan. Daar was de baarmoeder schoon zei de gynaecoloog en heeft ze vast zittende stolsels uit mijn baarmoederhals gehaald. Na een paar uur opgenomen te zijn werd het bloedverlies minder. Nu kreeg ik zondag bij het lopen flinke krampen en ben ik op de bank gaan liggen. Ook vandaag helaas het zelfde en weer dikke stolsels. Ik heb gebeld maar het ziekenhuis geeft aan dat krampen normaal is en dit met twee weken weg trekt. Ik voel mij toch een beetje afgepoeierd. Ik ben echt geen mieperd en mijn eerste zoontje is 10 weken te vroeg geboren. Toen dacht ik ook de krampen met een paracetamol even op te lossen terwijl het kennelijk gewoon dikke weeën waren. Ik weet niet zo goed wat mijn vraag nu is maar hoop vooral misschien wat herkenning te vinden dat dit een normaal verloop is.
Ik heb dit ook gehad en bij mij bleek er uiteindelijk toch nog een placentarest te zitten die er middels een kijkoperatie uit is gehaald. Ik voelde me niet serieus genomen en had wekenlang steeds ineens grote stolsels met soms heftige buikpijn, ging m’n huis bijna niet uit. uiteindelijk nog een echo geeist en daar was dan eindelijk wat op te zien omdat mijn baarmoederslijmvlies op dat moment dun was zagen ze een rest van 1x2cm. nadat dit verwijdert was was het binnen een paar dagen klaar en rustig en mijn cyclus ook direct weer terug. Tussen positieve test en verlies vruchtje zat ruim 2 maanden en tot de kijkoperatie nog eens 2,5 maand.
Kleine update, uiteindelijk bleek het toch een infectie en ben ik drie dagen opgenomen en gecurreteerd. Helaas van de week controle en blijkt er nog steeds wat te zitten. Ik ga dus nu een hyperscopie krijgen.