Zoals de titel al zegt heb ik sinds 2 uurtjes nu denk ik steken in me rechter lied... Nu las ik ergens dat dit met een naderende eisprong te maken kan hebben klopt dit? Heeft iemand hier ervaring mee? En kan t wel dat ik nu zo langzaam aan een naderende eisprong heb zit namelijk pas op cd6 als ik vorige week maandag niet mee reken want weet niet zeker of die telt want werd rond half 5 in de middag ongesteld op maandag dus weet niet of ik die mee moet rekenen Zijn hier dames die mij kunnen helpen?
Ha Kim, Ik herken wel steekjes in liezen, alleen heb ik die gedurende de hele cyclus, dus ik kan je niet helpen door te zeggen waar het van komt. Ik had zojuist wel een positieve ovulatietest en voel nu ook weer wat steekjes, dus het zou misschien wel kunnen. Ik hoop dat iemand anders je beter kan helpen.
Net boven mijn liezen, helemaal onderin mijn buik dus, krijg ik wel regelmatig steken rond de eisprong. Maar die zitten dus ongeveer ter hoogte van eierstokken/eileider. Weet niet of je diezelfde plek bedoelt?
Hey, dat kunnen ook vermoeide spieren zijn. Daar zitten veel spieren, pezen en klieren dus het kan vanalles zijn.
net in de schaamstreek daar in de buurt weet niet of dit ook is wat jij bedoelt? t is nu wel weer weg heeft maar paar uur geduurt
t is na een paar uur opgehouden en nu weer weg als je vermoeide spieren hebt blijft het dan niet aanhouden voor langere tijd?