Hallo meiden, vanavond heb ik 2 x een Kruidvat test gedaan. De eerste was heel raar die in had gedaan. Hij leek niet goed door gelopen te zijn. Want had een streep waar het niet hoorde, buiten het venster. En had een hele lichte streep op de goede plek. Dus gelijk naar de Kruidvat geraced voor nieuwe testen. Tweede test ging wel goed en daar zie ik opnieuw een lichte streep. Misschien een hele stomme vraag, maar kan je 2x achter elkaar een valse streep (indroogstreep) krijgen? Beide testen heb ik niet met dezelfde urine gedaan.
Kan je een foto plaatsen van je testen?? Is altijd moeilijk in te schatten als je er geen beeld bij hebt .... Als je de test goed hebt uitgevoerd en hij geeft positief aan, dan is ie positief en er kan altijd wel een keer een verkeerde test tussen zitten of dat je m niet helemaal goed hebt uitgevoerd. Hoop natuurlijk voor je dat het raak is
Bovenste is de 1ste test Onderste is de 2de test Zal zo nog een foto plaatsen van de 2de test, want die wordt steeds duidelijker lijkt het. Maar het lukt me niet om 2 foto's nu tegelijk te plaatsen
Huh hoezo heb je de tests uit mekaar gehaald? Of kijk ik nu verkeerd. Volgens mij staat t zo in de bijsluiter: streep (hoe dan ook) op de goede plek is zwanger, geen streep is niet zwanger en een streep op een andere plek is ongeldig dus nogmaals testen. Als je twee strepen in het venster hebt gezien ben je zwanger
Heb ze uit elkaar gehaald omdat ik het anders niet op de foto kreeg. Hier een foto van de complete 2de test. Denk niet dat je er wat op kan zien zo. Zonder is de streep duidelijker..
Persoonlijk zie ik op geen enkele foto wat maar op een foto is ook lastig zeker op een gsm. Ik weet niet hoe ver je in je cyclus zit maar als je een lichte streep hebt gezien op de goede plek dan ben je in principe (pril) zwanger. Misschien even een clearblue halen. Is wel wat duurder maar zit je niet met die ellendige streepjes.
Mijn ervaring is dat als je nog maar heeeeele lichte streepjes hebt op de kv2v5, is dat cb nog niet positief zal zijn. Volgens mij heeft die meer hcg nodig. Sorry, maar ik zie eigenlijk niets op je test. Waar zit je in je cyclus? Anders even over 2 dagen met ochtendurine testen nogmaals. Good luck!
Bedankt voor het mee kijken ik ga lekker bedje opzoeken. Morgen ochtend ga ik nog een keer testen, hou jullie op de hoogte
Ik had onlangs 2 dagen zo'n streepje op de 2v5 en het bleek mijn lh piek te zijn. Dit geloofde ik in het begin ook niet van andere dames omdat een zwangerschapstest geen lh hoort op te pikken. Van een ovulatietest is wel bekend dat deze hcg kan herkennen. Hopelijk is bij jou niet hetzelfde het geval.
Ik zie de streepjes ook, vrij duidelijk zelfs. Alleen heb ik persoonlijk wat slechte ervaring met kv. Gister nog een vrij duidelijk 2e streepje en vandaag toch echt ongesteld geworden. Als ze dus zo blijven heb ik weinig hoop voor je, maar als ze oplopen dan is dat heel positief Ben benieuwd hoe je test is met ochtend urine!