Ik zie ze ook!! Alleen zie ik dit soort streepjes regelmatig hier voorbij komen zonder goed resultaat.. Hoe was je test vanochtend??? Off topic, balen madelein!!
Snap er niks van. Vanmorgen vroeg een Kruidvat en action test gedaan. Op beide heel licht streepje te zien maar me Kruidvat is absoluut niet duidelijker dan gister Ik moet zaterdag of zondag ongesteld worden (hoop van niet natuurlijk ) Maar aangezien ze vanmorgen niet duidelijker waren ga ik er maar voor nu uit dat het indroogstrepen zijn
Ik zie ze! Je kan t beste ( als je goed verschil wilt zien) dag ertussen laten. Dus morgen zou hij duidelijker moeten zijn ☺️
Nou ben bang dat het indroogstrepen waren. Heb vanmorgen 3 testen gedaan 1 Kruidvat, 1 action en 1 sensitest Op allemaal meen ik wel heeeel erg ver een streepje te zien, maar als ik zwanger was geweest hadden ze nu wel donkerder moeten zijn Dus ik denk dat ik bij elke test gewoon lichte indroogstrepen krijg ondanks dat ik ze uitvoer zoals het moet
En de Kruidvat test van vanmorgen (hier heb ik wat water bij gedaan om hopelijk beter te kunnen zien of het geen grijs streepje is) maar deze is nog niet opgedroogd Ik snap trouwens niet waarom de site mijn foto's draait Zo heb ik ze niet gemaakt..
Heb de Kruidvat test van eergisteren naast die van vandaag gelegd, maar die van vandaag is toch wel iets duidelijker lijkt het. Of ik ze de streepjes nu echt vliegen De bovenste is van eergisteren en onderste van vandaag (opgedroogd na water toe gevoegd te hebben)
Ik zie op de action en de dipstick niks maar de kruidvat wel..en idd ook een verschil met die andere kruidvat.
Ik heb met mn neus zo'n beetje tegen het scherm van mn laptop aangezeten. Maar ik zie op je laatste 3 testen geen streepjes
Ik zie hier ook heel vaag een streepje mir Die van vandaag lijkt inderdaad duidelijker Ondanks mijn scherm alle kanten op te draaien zie ik op je laatste 3 testjes ook niks
Ik zie op die twee KV-testen naast elkaar streepjes en inderdaad de onderste wat donkerder. Op de rest zie ik helaas niets..
Welke van de 3 testen is het gevoeligst? Sowieso weer eens een bezoekje brengen aan mijn favoriete winkel (ahum), Kruidvat gelukkig staat er niet steeds dezelfde caissière hahaha
Ik ben slecht in turen maar wil je even sterkte wensen. Onzekerheid zuigt. Mocht je een trekpleister hebben. Die heeft ook de twee voor vijf testen en die zijn hetzelfde als de kruidvat.
Ben heeeeel eigenwijs geweest net Heb een cb plus test gedaan. I know de betrouwbaarheid van die dingen, maar zelfs daar kwam een hele lichte streep! Deze foto heb ik gemaakt binnen 5 minuten Als ik de foto in het negatief zet, zie je duidelijker een plusje Zal het dan toch???