2x achter elkaar valse test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mir88, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir88

Mir88 Niet meer actief

Dank je wel voor het mee kijken

2. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Moet je komend weekend ongesteld worden of eigenlijk dit weekend? Als je volgend weekend pas ongesteld moet worden ben je nog heel vroeg met testen en is het niet raar dat er nog niet veel te zien is. Als je dit weekend ongesteld moest worden heb ik er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Of het moet zo zijn dat je cyclus deze keer langer is. Ik zie jammer genoeg bijna niks op je testen... Maar zeg nooit nooit he!

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Mir ik zie zeker wel veelbelovende streepjes op je kv testen hoor! Hoop dat ze mooi op gaan lopen meid!

4. Mir88

Mir88 Niet meer actief

Bedankt voor het mee kijken meiden :)

Ik had eigenlijk dit weekend (uitgaande van een cyclus van 28 dagen) ongesteld moeten worden. Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn cyclus heel af en toe schommelt en iets langer duurt. Maar dat is 4 a 5 dagen verschil (normaal 28 dagen, ook wel een paar keer 33 dagen gehad).

Ik hoop ook dat ze op gaan lopen natuurlijk, maar durf het eigenlijk toch ook weer niet te hopen. Want ze zijn in de afgelopen dagen ook niet heel erg opgelopen :( maar of ze nou vals positief zijn durf ik ook niet te zeggen.

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb net de cb met wekenindicator gedaan en helaas niet zwanger, terwijl ik ook streepjes had bij de kruitvat de afgelopen 4 dagen, einde oefening helaas 😣

6. Mir88

Mir88 Niet meer actief

Wat balen Eza! :(

7. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Meid hoop voor jou positief wordt .

8. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik heb absoluut geen goede ervaringen met dit soort streepjes op de kruitvat 2v5.
    Bijna maandelijks had ik dit soort testen die niet donkerder werden en vervolgens werd ik wel weer steeds ongesteld :(

9. Mir88

Mir88 Niet meer actief

Vanmorgen weer een zelfde streepje
    Maar stond ook op met flinke steken rechts onderin :( zal inderdaad wel niks zijn. Als ik vandaag nog niet ongesteld wordt haal ik toch na werk even snel een cb digitale test voor morgen ochtend

10. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik zou even wachten met nog een cb digitaal. Sla even een dag over dan kun je met de kruidvat waarschijnlijk al veel duidelijkere streep zien. En die is ook een stuk goedkoper dan de cb digitaal. Je maakt jezelf erg onrustig. Wat ik overigens goed begrijp hoor! Herken het! Maar let op jezelf en geef jezelf even een dag rust

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Owww zie dat ik nu twee mensen door elkaar haal 😖

12. Mir88

Mir88 Niet meer actief

Kan gebeuren ;)

Maar misschien dat ik inderdaad ook nog even wacht met de cb digitale en doe ik eerst morgen ochtend alleen nog een kv test

Wat ik wel heel raar vind en nog nooit eerder heb gehad is de steken die ik rechts onder in me buik voel schuin boven mijn schaambot. Die steken zijn niet continue. Ik voel het heel erg als ik van zitten ga staan of als ik me uit rek :( Daarnaast gewoon een gevoel alsof ik ongesteld wordt :(

Maarrrrr geen bloed geeft moed ;)

13. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik ben 2 uur na mijn clearblue test ongesteld geworden dus, maar wilde nog even zeggen dat mijn kruitvat test nog steeds positief is!! Dus ik zou inderdaad gewoon de cb met weekindicator doen, dan heb je net als mij duidelijkheid. Sterkte en ik hoop dat het gied nieuws is voor jou😉

14. Mir88

Mir88 Niet meer actief

:$ geeft de kv nog steeds positief aan terwijl je ongesteld bent geworden?? Nou krijg ik helemaal mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid van de kv testen.

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jep! Als ik thuis ben van mijn werk maak ik een foto voor je...

16. Mir88

Mir88 Niet meer actief

Ben heel benieuwd

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hcg stijgt om de 2 dagen en als je cyclus misschien deze maand net iets langer is dan is je nod ook later,test om de dag en wacht het even af hoe moeilijk het ook is! Ik zie op je laatste testje wel een licht streepje

18. Mir88

Mir88 Niet meer actief

Om de 2 dagen? Ik dacht dat HCG om de dag steeg?
    Ik vind wachten heel moeilijk :) maar is inderdaad misschien wel beter om niet morgen maar woensdag weer te testen. Ik ga me best doen om me in te houden!

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Sorry dat bedoelde ik ook ;):cool:
    Misschien even een dagje overslaan,anders maak je jezelf gek

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Wat een onzekerheid zeg. Ik zie wel "wat" alleen de kleur kan ik niet bepalen. Kun je anders geen bloedtest doen bij de ha? Of zeg ik nu wat raars

Deel Deze Pagina