Hallo dames, Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren een test gedaan en die leek Omo wit. Toen m'n vriend hem vanmiddag weer zag, zag hij een streepje. Alleen het streepje zit helemaal rechts. Heeft iemand hier ervaring mee? Was die toen uiteindelijk positief of niet? Tweede test net gedaan, die lijkt nog wit, zoals die van gisteren eerst. Hierbij een foto vd test van gisteren met het rechtste streepje.
Raar maar geen ervaring mee maar zou hem wel als foutief zien. Maar ja dat snap jezelf ook wel Hopelijk wordt deze snel positief
Nou deze blijven bij mij toch altijd spier wit. Snap dat negatief is tot die donkerder word, maar een vlek aan de zijkant snap ik, maar dit is echt een streepje.
Als niet binnen afleestijd is is het niet betrouwbaar. Maar waar in je cyclus zit je dan? Als al nod is zou ik er niet teveel op rekenen hoewel er altijd uitzonderingen zijn natuurlijk. Dus bij twijfel gewoon blijven testen.
Zit paar dagen voor NOD. Vrijdag waarschijnlijk pas NOD. Zal afwachten. Rogijuli mag misschien wel iets minder cru? Snap je nuchterheid, maar vind hoe je overkomt niet echt fijn. Blijf wel met beide benen op de grond staan en tot nu toe gewoon negatief en teleurgesteld.
Ik bedoel het niet cru, maar blijkbaar geloof je het niet dat dit door de ophoping vd urine komt, omdat jouw eerdere testen altijd wit bleven en blijkbaar denk je dan dat deze test iets betekent. Geloof me, ik kom hier al jaren en heb heel veel testen voorbij zien komen en ook zulke als de jouwe. Vandaar dat ik weet hoe het komt dat er een valse streep, op foute plek, is verschenen een dag na afleestijd.
Ik kom hier ook al even, genoeg testen gezien en gedaan.. Niet eerder zo'n streepje gezien. Maar heb tweede test gedaan en die is negatief. Maar bedankt voor je info... Thnx Truus, idd balen, maar zit nog voor nod dus ff afwachten.. Groetjes, slaap lkkr allemaal
Een dag na afleestijd inderdaad.... Wat zou de reden zijn dat er een maximale afleestijd in de bijsluiter staat? Daarom altijd test weggooien na maximale afleestijd en niet weer opvissen uit de kliko. Heeft geen zin.
Zie er indd geen streep in. Wat rogijuli al zegt. Ophoping van urine. Want het is ook erg geel! En vond haar helemaal niet verkeerd reageren. Miss wil jij het gewoon niet horen? Sorry dit zal ook verkeerd opgevat worden. Maar een streep zit normaal ook nooit daar. Indroog of niet.