Mag de sauna kort na een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door onzewonders, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi meiden,

Weten jullie of het kwaad kan om na de sauna te gaan na een miskraam ivm infectiegevaar?
    Ik vloei nu sinds vandaag niet meer, de afgelopen 2 dagen 3 druppeltjes verloren.

Wil ff lekker met mijn mannetje weg, maar dan moeten we wel zeker weten dat het geen kwaad kan zo snel na de miskraam.

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Als het bloeden is gestopt, mag je weer naar de sauna (en tampons en seks en bad). Ik zou vandaag nog even afwachten om te zien of je echt bloed-vrij bent.. als ja, dan gewoon lekker gaan :)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou ook wachten tot het bloeden gestopt is aangezien je nog geen tampons mag gebruiken.
    Daarna mag je er lekker van genieten!

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank voor jullie reactie meiden!

Ik heb vanochtend toch maar even de gyn gebeld, maar die raad het ten zeerste af om tot 4 weken na de mk naar de sauna of een subtropisch zwembad te gaan ivm infectiegevaar.
    Ze zei dat ik het natuurlijk altijd zelf mag beslissen, maar mijn man wil absoluut geen risico lopen dus we gaan iets anders leuks doen!:D

Jammer, maar helaas....

5. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Jammer, maar wel verstandig. Infectie wil je er echt niet bij hebben!!! Wij willen ook naar de sauna, maar zijn ook nog aan het wachten. Miskraam is inmiddels 6 weken geleden, maar mijn lijf is nog steeds niet op orde (ik heb een ontsteking gehad), dus wij wachten ook nog even.

6. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Ow jeetje, ik ben een week na 1e miskraam ook gewoon naar de sauna gegaan, vond wel dat ik toe was aan een dagje ontspanning. Totaal niet bij nagedacht dat dat niet zou kunnen. Gelukkig is het goed gegaan....

Deel Deze Pagina