Even een ego-berichtje Heb de 6 mnd volledig bv weer gehaald !!!! Ben stiekum toch wel trots op mezelf. Bij de eerste ging het altijd als vanzelf, deze keer wat startproblemen gehad. Eerst spruw en toen een beginnende borstontsteking. Door werkstress kolf(de) ik te weinig op het werk, wat ik op heb gevangen door thuis extra te kolven en uiteindelijk dubbel te kolven met een (nieuw gekochte) handkolf tegelijk met de electrische die ik al had. Ook drinkt ukkie 2 meer dan ukkie 1 en nog bijna elke nacht. Het kost me deze keer wat meer energie en moeite, maar als ik dan 's ochtens weer mijn drinkende mannetje in zijn mooie ogen kijk *zwijmelzwijmel* geniet ik alleen maar en vind ik het de moeite dubbel en dwars waard Op naar de volgende mijlpaal van 1 jaar, want dat hoop ik weer te halen.... einde ego-bericht
Gefeliciteerd!! En ga zo door! Wel pittig voor je dat het dit keer net wat zwaarder is voor je, zeker omdat je ook weet dat het makkelijker kan Toch valt het misschien nog wel mee voor je: ik heb ook alles (! Echt! Grappig he) gehad wat jij beschrijft, en dacht dat het alleen maar normaal was haha. Spruw, 2x borstontsteking, enorme 1,5 mnd durende 4 mnd-dip incl kolfproblemen en voorraad bijna op, en ons meisje komt nog elke nacht 2 a 3x... Echt nog nooit doorgeslapen. Misscchien helpt het je om dit te weten Ik hoop trouwens ook de 1 jr te halen - nu ook net 6 mnd - dus hopelijk tot ziens dan weer hier!
thanx, jeetje babbel, wat n gedoe meid! Petje af dat je het al 6 mnd hebt volgehouden *respect* Hoop voor je dat jullie meisje snel gaat doorslapen, of iig maar 1x per nacht komt. Achja, ik vind het bij mij allemaal goed te doen. E wist uit ervaring dat het steeds makkelijker wordt. Wel grappig dat het deze keer heel anders gaat. We 'spreken' elkaar gewoon weer hier over een halfjaartje of ook nog tussendoor! juju, je bent al op de helft dus ga zo door! Het wordt steeds makkelijker vind ik.
super! gefeliciteerd! super gevoel is dat he? vooral als je wat opstartproblemen heb gehad! ik had ook zoiets van en nu naar een jaar! nu heb ik de 9 maanden gehaald en bekruipt mij zo'n gevoel van nog maar 3 maand... gek he ga zo door!