2x een dip begin nieuwe cylcus of niet?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door naomi1985, 2 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb na mijn ei een dip gehad. Vrijdag verloor ik wat bloed dus ik dacht ongesteld. Mijn temperatuur was nog hoog. Het bloedverlies is maar een klein beetje geweest en was alleen aan het begin van de ochtend (half inlegkruisje).
    Zaterdag ging mijn temperatuur omlaag maar geen bloedverlies.
    Vanmorgen was mijn temperatuur weer hoog. En ook nog steeds geen bloedverlies.

Wanneer ik op vrijdag in ff aangeef dat ik ongesteld ben geworden maakt ff een nieuwe grafiek aan. Wanneer ik het op spotting hou doet ff dat niet.

My Ovulation Chart

Wie heeft een idee wat dit zou kunnen zijn?

2. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat kan dan het innestelingsbloed zijn geweest.

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Want de stippellijn geeft aan dat FF het niet goed kan berekenen. Toch lijkt het wel te kloppen als je kijkt naar de lijn.

Je zult ngo even geduld moeten hebben, het kan in elk geval alsnog dat je zwanger bent. Spannend!

4. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Dit is mijn derde ronde. in de vorige twee rondes ging met temp op en neer. Ik kon er niks uit opmaken. Ik had toen korte rondes. 23 en 27 dagen. Volgens mij moest mijn cycles eerst nog op gang komen volgens mij.

5. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik zou a.h.v. je temperatuur toch zeggen niet zwanger, er zijn te veel dagen onder de 37 volgens mij. Maar enkel een testje kan zekerheid geven. :)

6. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht deze week nog af en dat ga ik testen. Misschien is de tweede dip mijn ei geweest. Anders was het ook wel een hele late innesteling.
    Ik houd ook in mijn achterhoofd dat die halve dag toch de ongesteldheid was en ik alweer in een nieuwe cyclus zit.

De tijd zal het leren...

7. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen is mijn temp weer gestegen naar 37.2.
    Het blijft zo toch wat spannend.

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Je hebt een bijzonder kaartje...ben benieuwd.

Dit snap ik neit en een menstruatie van 1 dag lijkt me wel heel kort.
    Volgens mij is dit nog steeds 1 en dezelfde cyclus hoor.

9. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik dacht nu eens een normale cyclus te hebben maar dus niet. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het de komende dagen gaat.

Met de tweede dip bedoel ik die dip op dag 20

Ben vandaag en gisteren steeds koud en had gisteren last van mijn onderrug. Vandaag heel erg honger.

Morgenochtend maar weet even tempen.

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Thx!

Owh ik snap m al. (kind vreet blijkbaar je hersens op...zou er nog wat overblijven aan t einde?)

Maar als dag 20 je ei zou zijn geweest en dag 26 een innesteling dan is dag niet een late innesteling, zou prima kunnen.

Tja het blijft toch altijd afwachten

11. lova

lova Niet meer actief

Voor FF zou het makkelijker zjn als je vruchtbare afscheiing op je kaartje zou noteren ;) weet je nog wanneer je die had?

12. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon rond die tijd geen afscheiding bespeuren. Na een poosje was het creme-achtig. Dat heb ik wel ingevuld. Dit is het steeds wat gebleven alleen iets minder.

Ff heeft vanochtend mijn ei verschoven. Het bolletje is wit omdat ik een uurtje eerder op moest staan.

13. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben rond de 20 niet geklust. Als het toch zo is dan heeft mijn vriend super sperma! :)

14. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beide bedankt voor het meedenken!

15. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ach... zaadcellen blijven tot 4 dagen in leven.
    je hebt wel een wat vreemd oplopende temp. Veel dippen, maar de algemene lijn is wel stijgend.
    Lijkt alsof je eisprong nu toch wel is geweest, maar wanneer? Dag 20 of toch misschien dag 26 pas? Moeilijk zo hè...

Afscheiding kon ik altijd gewoon uit mijn broek weghalen, maar veel mensen hebben minder en moeten het even uit de vagina halen. Wellicht ook iets voor jou?

Deel Deze Pagina