2x een ei?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miss84, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ff benieuwd.

Nou had ik vorige week vrijdag een positieve ovulatietest.
    Nou had ik nog een test liggen dus ik dacht kom die doe ik ( vraag me niet waarom haha)
    Maar die geeft haast positief aan.

Kan dat 2x een ei??

Snap d'r nix can nou ja vanavond sowieso maar weer gezellig maken;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      74,3 KB
      Weergaven:
      3
  2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Op hoeveelste dag zit je van jouw cyclus?

Misschien dat er de eerste keer toch niet echt een eisprong is geweest na de LH piek en dat jouw lichaam direct door gaat voor de tweede ronde? Wel bijzonder haha.
    Of zou jouw ovu test misschien reageren op het hcg hormoon, je zou niet de eerste zijn die posi test met de ovu testen terwijl ze eigenlijk zwanger zijn.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik vind die nog niet helemaal positief eerlijk gezegd voor een ovu test. ze moeten echt even donker zijn minimaal al is het wel apart dat ie weer gaat pieken... hoeveel tijd zat er tussen de 2 testen?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt.

Wat mijn voorganger zegt.

LH schommelt de hele cyclus...de ene keer een licht tweede streepje, de andere keer wat donker.
    Op een gegeven moment piekt de LH-waarde, met als gevolg een positieve ovulatietest. Dat wil zeggen: dan zijn beide streepjes minstens even donker.

Bijna positief bestaat dus eigenlijk niet. Voor hetzelfde geld is morgen dat streepje weer lichter zonder dat je test dus positief is geweest.

Als je vorige week een ovulatietest had die echt knalpositief was, had je toen je eisprong.

Aan deze test kun je niks aflezen. Is gewoon een negatieve ovulatietest.

Het zou dus anders zijn geweest als deze test ook knalpositief was.

5. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok duidelijk.
    Ik had 7 dagen terug echt een piek die daarna weer afnam.

Ach ik zie het wel!

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    spannend :) succes in ieder geval en dat je maar snel een andere soort test met deze streepjes kan showen :D!

7. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Is niet positief hoor deze test. Ik had zelfs heel de cyclus streepjes op mijn ovulatietesten.

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Bij mij worden ze nooit donkerder dan dit.

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ben t niet eens met de rest. Hij is behoorlijk donker (nee niet positief), zo'n streepje na eisprong duidde bij mij op een zwangerschap! Alleen was dat wel al 10dpo...

Zijn ze normaal tussendoor ook wel eens zo donker bij jou? Bij mij echt niet hoor!

10. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik heb deze ronde ovu testen gebruikt en ging van matig streepje rechtstreeks weer naar omowit, terwijl ik wel allerlei signalen in mijn lijf had van een eisprong, zelfs nog een fikse steek in een eileider gevoelt.
    Dus ik heb nog nooit een knaller gezien, maar misschien heb ik het ook wel net 'gemist' ofzo, teste niet heel erg trouw en ook niet vaak per dag.

11. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal zijn ze nooit zo donker.
    Soms een heel licht streepje en soms zelfs wit.

12. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte ovulatietesten van Clearblue en ik heb zeker 3 verschillende cyclussen gehad waarin ik op dag 13 een smiley kreeg en toevallig nog door testte en na 3 dagen weer een smiley. Zou eigenlijk niet kunnen, maar gebeurde wel. Ik heb wel eens begrepen dat de eerste keer het ei niet gesprongen is en er een paar dagen later weer een piek komt. Ik weet niet of dat ook klopt.....

Deel Deze Pagina