Mijn vriendin heeft vanmorgen getest met een test van de apotheek.Deze geeft heeel licht positief aan.Zou deze test meer hcg nodig hebben dan bv de kruidvat 2 voor 5?Ben gewoon nieuwschierig hoor,dus als iemand het weet?
die van kv staat er om bekent gevoelig te zijn.. maar of die ook gevoeliger is dan 1 van de apotheek dat weet ik niet. KV vind hcg vanaf 25.
mmm,ze had de urine bewaard en nog een keer getest met kv 2 voor 5 maar die streep is lichter???terwijl de teststreep van de apotheek nu heel duidelijk is???hoe kan je met een zwaardere test een positiever resultaat krijgen dan met een gevoelige test???
Eigen merk test van de apotheek? samenwerkendeapothers o.i.d.? Dit staat op hun site: Na vijf minuten was er een vage streep in het ronde afleesvenster, bij de T van testresultaat, zichtbaar. Ben ik nu zwanger? Elk streepje in het ronde afleesvenster, bij de T van testresultaat, hoe lichtroze ook, geeft aan dat er zwangerschapshormoon in de urine aantoonbaar is. U bent dus zwanger. Geen streep of een witte streep in het ronde afleesvenster, bij de T van testresultaat, betekent dat er geen zwangerschapshormoon aangetoond kan worden. Dus ik denk wel dat je vriendin zwanger is. Liefs Gwen