2x een positieve ovutest? willen jullie meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nicolletjuh, 20 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Hallo dames, ik heb altijd cyclussen tussen de 32 en 35 dagen.. afgelopen 4 feb een positieve ovulatietest gehad (denk ik) daarna doorgetest maar bleef een streepje zichtbaar, nu gisteren dacht ik laat ik eens kijken of die nu wel wit is maar tot mijn verbazing weer een knaller?? Snappen jullie daar wat van? Heb ook een zw rest gedaan van sensitest maat die is wit? Hopelijk lukt de foto?

Bijgevoegde bestanden:

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik vind de eerste test aan de rechterkant het meest positief
    Op welk tijdstip doe je de ovulatietesten?
    Hoeveelste dag in je cyclus zit je nu?

3. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    +1!

4. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    De meest linkse test was 4 feb en was 21 januari ongesteld? De meest rechtse test was gisteren terwijl ik normaal gesproken dit weekend al ongesteld zou moeten worden? Ik test elke dag op hetzelfde tijdstip in de middag

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.236
    23.348
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik had dat bij de sensitive tests van Sensitest ook telkens. Daarna overgegaan op de gewone en toen had ik er geen last meer van.

6. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Ik gebruik ze eigenlijk al heel lang maar heb dit nog nooit meegemaakt? Vaag he..

7. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zijn precies je cyclussen geweest?

Ik denk dat je toch echt nu pas een ei hebt. Zwangerschap had gekund maar dan was je hcg positief geweest

8. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Ik heb de laatste maanden dat ik het bijgehouden heb telkens 35 dagen gehad, alleen afgelopen maand 32..

9. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp dat het erg gevoelige testen zijn?
    Waarom gebruik je die en niet gewone? Want die was waarschijnlijk een stuk lichter geweest en was er nu niks aan de hand geweest.

10. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Ik weet eigenlijk niet? Heb deze tig jaar geleden gekocht en bevielen goed, dus nu gewoon weer besteld.. normaal test ik maar 1x positief en dan word ik ong 16 dagen later ongesteld. .maar omdat ze nu niet helemaal wit werden (normaal wel ) heb ik nog x getest.. zal vanmiddag eens kijken of de winkel de clearing blue heeft kijken wat die doet

11. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Heb net even de clear blue met smiley gehaald en die geeft ook een smiley? Dus ga er maar vanuit dat ik om 1 of andere reden een opeens lange cyclus heb en nu dus mijn eisprong?

13. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het kan in principe altijd dat je opeens een langere cyclus hebt.

Maak er maar gebruik van voor de zekerheid.
    Ik zou doortesten met de ovu nu en kijken wat die doen. Blijven ze positief dan gewoon weer een hcg test doen

14. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Dankjewel.. dan gaan we het vanavond maar even gezellig maken hihi.. en test even door idd.. Hij zal uiteindelijk niet meer positief moeten zijn he

15. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hij moet aflopen ;) de cb geeft wel al sneller een smiley dus het kan best 2 dagen duren voordat je test afloopt...

Wel balen zeg zo'n lange cyclus, maar wie weet krijg je nog een mooie hcg tes de komende dagen :)

16. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Dankjewel voor je steun, we gaan er weer voor en duimen dan maar weer... Hopelijk dan een andere positieve test..

17. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt misschien wel 2 kansen :D het is maar hoe je het bekijkt hihi..

Succes en graag gedaan hoor ;) hou me op de hoogte hier eventueel?

18. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Haha moeten het positief bekijken he ;) ja doe ik ,test ff door en laat het je weten ...

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Het kan zijn dat de 1e x je ei niet gesprongen is

Deel Deze Pagina