Al 8 dagen bloedverlies en oplopende testen

Discussie in 'Miskraam' gestart door swimming, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Vorige week donderdag/vrijdag buikgriep gehad incl overgeven. Vanaf zaterdag veel bloedverlies en vanaf zondag werd het minder en ik bloed nog steeds licht. Testen lopen op alleen cb zegt nog steeds 1-2. Mijn nod was 27-8.

Gister in het zkh een snelle echo gehad maar de gyn kon niks vinden. Kwam een beetje raar over bij ons.

Wat denken jullie

Heb verder geen krampen gehad.

Testen zijn van 27-8 28-8 31-8 6-9 10-9

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,5 KB
      Weergaven:
      66
  2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    van wanneer zijn deze testen? Je zou ahv deze testen niet zeggen dat je 6 weken zwanger bent maar eerder dat je rond nod zit..

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Sorry had de data niet gezien.. Je testen blijven erg licht voor 6 weken..

Vind dit icm bloedverlies niet erg hoopvol. Was er op de echo niks te zien ook niks in he eierstokken?

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Morgen ga ik de fertiliteit opnieuw bellen. Me nod was 28-8. Vraag iig om een nieuwe echo voor een goede inspectie.

Het beroerde is dus dat ze wel (te) licht oplopen.

Wil een ronde rust maar op deze manier werkt dat niet. 😢

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik zou om hcg prikken vragen en om een echo om een bbz uit te sluiten.

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    #6 swimming, 11 sep 2016
    Laatst bewerkt: 11 sep 2016
    Dankje voor de tip. Dat is ook mijn bedoeling van morgen.

Gister echo gehad op de verlosafdeling maar die gyn kwam niet echt vol vertrouwen met zijn antwoord. Wist ook niet zo goed waar hij moest kijken......

Vanwege de ervaring bij de fertiliteit weet ik inmiddels een beetje waar alles zit. Ik wil gewoon duidelijkheid.

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik moet afwachten tot volgende week. Vandaag weer een testje gedaan en nog steeds bijna even donker....

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    oplopen lijken ze me wel goed? maar ik zou toch ff laten checken idd. zeker ivm bloedverlies

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Onderste is van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,5 KB
      Weergaven:
      46
  10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    De onderste test is van gister. Degene die opzij geschoven zijn zijn in de middag gemaakt met waterige urine.

As maandag echo/controle......

Bijgevoegde bestanden:

11. Hertje007

Hertje007 Lid

22 aug 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend hoor, ze lopen nog steeds op als ik het goed zie? Hoe is het nu met je bloedverlies?

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Bloedverlies is een klein beetje in inleg kruisje. Meeste met afvegen.

13. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

#13 Nicole4Sure, 15 sep 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2016
    Hey Swimming, ik was hier ook even aan het neuzen, probeer wat gelijkgestemden te vinden. Echt vreselijk dat je nog steeds in de onzekerheid zit!

Ik heb juist het tegenovergestelde... Nog altijd knaltesten, cb met avondurine gaf gisteren nog 2-3 aan (gisterochtend nog 3+ trouwens). Behalve gisteren de kleine eenmalige bloeding is het nu kurkdroog, baarmoedermond helemaal dicht. Op de echo was echter alleen maar een sliert te zien van wat ooit een zwangerschap was. Heb ook geen buikpijn oid. Voel me nog vreselijk zwanger (misselijk, maagzuur, gevoelige borsten). Bij de vorige twee zette de bloeding altijd wel door.

Nu ga ik twijfelen of ze het wel goed gezien hebben... Tegen beter weten in. Volgens mij lopen wij exact gelijk in de weken/dagen, weet ik nog van het andere forum.

Weet je al wanneer jij duidelijkheid krijgt? Ik denk dat ik morgen ga bellen met de gyn...

14. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Die laatste is bijna een knaltest. Wanneer is de echo? Duim keihard voor je 😘😘

15. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Edit : ik zie nu maandag staan ... Pfffoe pittig het weekend nog over 😘😘😘😘😘 misschien zeg ik iets heel stoms maar als je al bijna 7 weken bent kan je dan geen particulier echocentrum bezoeken?

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @colalight ik ben onder behandeling in het zkh. Ik wacht maar tot maandags ja die test is idd bijna knal 😁. Toch blijf ik voorzichtig en ga ik er vanuit dat er niks zit. Dat blijft wel lastig nu die testen zo oplopen.

@nicole we lopen idd gelijk dacht ik. Heb jij verder nog nacontrole of niet? Ik zou over een weekje weer testen en evt zkh de uitslag laten weten.

17. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    tjee je testen lopen inderdaad mooi op zou natuurlijk kunnen dat je minder ver was dan je dacht?? en dat ze daardoor niets gezien hebben of wat hopelijk niet zo is dat het een bbz is wanneer je meer bloedverlies en buikpijn krijgt komend weekend zou ik aan de bel trekken!
    hopelijk had je een blinde gyn en zit er maandag een mooi vruchtje daar waar die hoort te zitten

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik heb 13aug mijn iui gehad. Ik zou een late innesteling gehd kunnen hebben. Aan de bel trekken ga ik zeker doen als ik meer ga bloeden en buikpijn krijg.

19. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Nou lieverds, het is echt over voor mij :( ik bloed als een gek, ook veel slijm erbij en stolsels (sorry voor het vieze praatje)

Ben blij dat het natuurlijk doorzet en dat ik het ergste in het weekend heb... Wel erg verdrietig natuurlijk... Nu vooruit kijken naar wat de artsen gaan zeggen.

Lieve Swimming, ik duim heeeeel erg hard voor je!!! Ik denk alleen dat ik niet veel meer zal reageren op het forum. Ik ga even in de verwerkingsmodus nu. Met een heleboel chocola en knuffels van mijn man.

Liefs en heel veel sterkte!

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Nicole dikke knuffel meis

Deel Deze Pagina