HOi allemaal, wij zijn thuis samen plannen aan het maken voor de zomervakantie (ben juf zit dus aan eind juli vast als periode) Wij willen waarschijnlijk naar canada, maarre hoe doen jullie dat met boeken en zo. Ik ben nu nog niet zwanger, maar ik kan het dan natuurlijk wel ZIJN... je kan maar tot een aantal maanden vliegen... wie heeft er al vakantieplannen en wie houdt heel erg rekening met een eventuele zwangerschap? liefs rensie
Als je nu boekt voor juli, kan je nog gewoon vliegen hoor. Je kunt natuurlijk niet voorspellen hoe je je voelt als je zwanger bent. En Canada is erg mooi. Wij zijn er afgelopen zomer geweest, echt een aanrader! Wil je zelf daar rondrijden of met een georganiseerde tour o.i.d?
wij willen zelf gaan rondtouren... vorig jaar op een georganiseerde reis naar INdia gewest. Land was geweldig alleen na een week werd ik knetter gek van die groep, dus dat doen we niet meer ga jij nog weg of ben je dan uitgerekend? liefs renske
Ik ga begin maart naar Suriame, oa de jungle in, ik stop pas na die vakantie met de pil omdat het mij niet zo handig lijkt zwanger de jungle in te moeten...... Ik zou in jou geval gewoon gaan, in Canada zijn de voorzieningen perfect en wanneer jezelf gaat rondtouren kan je de hele reis naar je eigen hand zetten, ook wanneer het lichamelijk even niet zo makkelijk gaat. Komt volgens mij helemaal goed. Gr. Lidy
Ik ben een aantal jaar geleden in Canada geweest en daar kun je prima rondtouren.... ik denk ook dat het zwanger zijn geen belemmering zou moeten zijn mocht het het geval zijn........ En anders heb je een heerlijke vakantie om naar uit te kijken
Nee, ik ga zelf niet weg. 8 juni ben ik uitgerekend. Anders waren we een van deze maanden nog een keer naar Amerika geweest. (naar Disney World, maar ik kan nu toch nergens in, dus later nog maar een keer) Canada is heel goed te doen met de huurauto. Ik weet niet welk deel je wilt zien en of je alleen Canada wilt doen of ook een stukje Amerika. Wij zijn namelijk in Seattle begonnen, omdat een fly-drive van daaruit goedkoper was. Als je vragen hebt of tips zoekt o.i.d PM maar even.
Wij hebben de vakantie plannen ook al gemaakt. Weet nog niet of ik dan zwanger ben of niet maar het is niet te laat. Wij gaan in Juni naar Vancouver voor een week met mijn schoonouders en schoonzus en zwager. Ik hoop dan een week later nog een weekje nederland te doen ook maar weet niet of we dat reden want de tickets zijn wel erg duur. Ik hoop dat we dan zwanger zijn zodat we het aan iedereen kunnen vertellen.
wij boeken denk ik een last minute!is ons voorgaande jaren goed bevallen!En mocht ik zwanger zijn tegen die tijd dan gaan we denk ik niet,gaan we met de kamer aan de gang! liefs
wij gaan in juni naar oostenrijk wandelen als ik niet zwanger ben en anders moet ik kijken wat we daar doen
We hebben al wel geboekt, met annuleringsverzekering. Dus als ik binnenkort zwanger raak, dan blijven we lekker thuis!
maar waarom zou je thuis blijven als je zwanger zou zijn geworden in de tussentijd? snap ik niet zo goed? en idd mocht je daarom besluiten om niet op vakantie te gaan is het te hopen dat je een goeie ha hebt die aan jou een of ander briefje wil geven waarin hij vermeld dat jij niet op vakantie zou kunnen, want dat valt idd niet onder je annuleringsverzekering... mocht ik zwanger worden in de tussentijd gaan we evengoed heerlijk 12dgn op vakantie....lang leven the sunshine...
Hoi, Toevallig heb ik een half jaar geleden ongeveer net zo'n topic geopend over wintersport boeken ja of nee. Omdat ik misschien zwanger kon zijn tegen die tijd. Ik ben blij dat we geboekt hebben, ik ben nl. nog niet zwanger en vrijdag vertrekken we! Ontzettend veel zin in! Wij hebben ook net de zomervakantie geboekt, begin september gaan we 2 weken naar Frankrijk. Ik heb gebeld met de verzekeringsmaatschappij over hoe het zit met annuleren. Ik kreeg te horen dat je mag annuleren binnen 2 weken nadat je zwangerschap door een arts of verloskundige is vastgesteld (dus bijvoorbeeld na het 1e bezoek aan de verloskundige). Verder kan het ook geannulleerd worden als hier een medische indicatie voor is, bijvoorbeeld complicaties tijdens de zwangerschap. Voor mij houdt het dus in dat mocht het deze ronde raak zijn, ik in november ben uitgerekend. Dus dan moet ik even goed nadenken of het dan nog handig is om naar Frankrijk te gaan! Ik zie uit naar de vakantie, maar ik heb toch liever een positieve test in handen! Dan vind ik annuleren geen probleem!
Ik ga aan het eind van deze maand nog op vakantie. Dan ben ik dus 27 weken. Dan mag het iig nog van de vliegtuigmaatschappij (KLM). We hebben het voor de zekerheid nagevraagd. En Canada is goed te doen zwanger Veel plezier!
Nog niet zwanger. Maar al wel vakantie gepland. Met pinksteren lang weekend naar Luxemburg. En met de zomervakantie naar meer van Geneve. Nu hebben wij alleen campings geboekt en gaan niet vliegen. Als wel zwanger ben tegen die tijd gaan we gewoon op vakantie.
ik ga ook gewoon op vakantie, ook al zou ik zwanger raken ga ik gewoon op vakantie. lakker genieten. groetjes missie
Wij hebben onze vakantie ook geboekt...16 dagen kamperen in Frankrijk. Hopelijk met een dikke buik op het luchtbed.
Nog een week en dan kan ik weer testen, hoop dat het raak is. Dan zou ik (hopen we echt) in oktober bevallen en is boeken nu niet zo verstandig denk ik. Wij hebben namelijk in september vakantie. Ik denk dat wij eventueel maar een last minute pakken, dan hebben we tenminste zekerheid over wel of niet zwanger en hoe het op dat moment gaat. Kunnen we tenminste weloverwogen naar een heerlijk verweggistanland wanneer we toch nog even samen blijven.............
Wij hebben ook de vakantie geboekt, heerlijk naar Tunesiƫ met zijn 2en. Dus zwanger of niet zwanger..... heerlijk naar de zon!