Te koop Veeeel speelgoed en meisjeskleding (56-68) o.a. vtech rups, spiegeltje, kiekeboebal, beertje... Allemaal in zeer goede staat Marktplaats.nl > V-tech baby spiegel met licht en geluid - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed spiegel Marktplaats.nl > V-tech rups zgan - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Educatief en Creatief rups Marktplaats.nl > V-tech beertje roze - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed beertje Marktplaats.nl > V-tech Kiekeboebal roze - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed kiekeboe-bal Ook veel babykleding (meisje) Kijk op mijn marktplaats: Advertenties van Mulder uit Culemborg , Gelderland - Marktplaats.nl
Oeps, iets de oude advertenties dus... Advertenties van Mulder uit Culemborg , Gelderland - Marktplaats.nl Dit zijn al mijn advertenties. Ik heb van V-techt nog de kiekeboebal, roze beertje, spiegel en rups Doet de link het?
@ Knuffelkonijn: Samen mag je ze voor 7,50 hebben. De verzendkosten zijn natuurlijk wel 6,75 (pakketpost)
Voor al die dingen 7,50? Sorry.. dat vind ik te weinig. Die v-tech dingen zijn in de winkel ong. 10 euro per stuk en het is bijna niet gebruikt. Alleen de spiegel is gebruikt.