Hallo, Zijn er meiden die ooit chlamidia hebben gehad en hoe ging het zwanger worden toen? Toen mijn man en ik 3 maanden bij elkaar waren hebben we ons laten testen (5 jaar geleden) en bleken we allebij ch. te hebben. Hoelang ik het heb gehad, kan niet met zekerheid gezegd worden, maar in het eergste geval zou het meerdere jaren geweest kunnen zijn. Verder maak ik me nog geen zorgen nu hoor, ik zit pas in de 2e ronde! Maar ben er gewoon benieuwd naar wat jullie ervaring hiermee is. groet Snoozie
Ik heb ook chlamydia gehad,maar denk niet dat het een zwangerschap in de weg staat. We hebben nl wel een tweede kindje gekregen.
Gebruik de zoekfunctie anders even. Ik zag meteen een aantal topics over Chlamydia. Het kan soms zeker wel kwaad! Succes!
Mijn moeder heeft chlamidia gehad en daardoor deed één eierstok het niet. Ze heeft wel twee (gezonde, superlieve, knappe, gewelidige ) dochters, maar het heeft altijd lang geduurd voordat ze zwanger werd. Wel steeds net voor de medische molen. Eventueel contact opnemen met je HA geeft meer zekerheid. Er staat veel info op internet, maar relativeren van die horrorverhalen is niet altijd makkelijk. Anyhow ... succes!
ik heb net de uitslag gehad van de gyn omdat bloedverlies bleef houden en moet maandag naar ziekenhuis omdat kindje anders ontstoken ogen kan krijgen of longontsteking of te vroeg geboren word voel me nu zo heb nooit niks gemerkt schaam me zo
Hallo, Bedankt voor de reacties. Wenneke, schaam je niet, want het is zo snel op te lopen. Ik heb er ook nooit wat van gemerkt, maar het zou zelfs goed kunnen dat ik er wel 8 jaar mee gelopen heb...echt, ik weet het niet. Fijn dat je er nu achter bent gekomen, want namelijk met 2 antibiotica tabletten is het al weg. Ben jij wel makkelijk/snel zwanger geworden? Toch zou het niet gek zou, wanneer elke zwangere in de eerste weken getest zou worden op soa's. Nu maak ik me nog geen echte zorgen, maar het zou natuurlijk wel kunnen dat het vanbinnen, door de chlamidia destijds, is aangetast....Maar ik heb toen van de arts gehoord, dat ze dit niet van tevoren willen onderzoeken...maar pas als het zwanger worden niet wil lukken. We zullen zien! Groet Snoozie
Mag ik mischien wat vragen, nou ik het zo leest zijn er dus wel wat meiden die dat hebben gehad. Hoe zijn jullie er achter gekomen dan? Waren er symtomen? xxx
heb er byna jaar over gedaan symtomen was vanaf begin dat met pil begon(15jaar)elke x tussendoor bloed verlies dus meschien van me ma overgekregen dat kan dus ook en omdat geen contact met haar heb kan ik t niet vragen en symptomen met zwangerschap vanaf week 5 bloedingen tussendoor dus naar gyn doorverwezen en kweeken afgenomen en daaruit komt dit dus
Ik had vaag wat buik pijn, maar voornamelijk ontzettend veel schimmelinfecties. Daarvoor werd ik naar het ziekenhuis gestuurd door de Huisarts. Daar controleerde ze me voor de zekerheid op chlamydia en ander soa's en ik ws dus positief! Ik had dus niet veel klachten. Het gekke is dat mijn toenmalige vriend negatief teste en dat kon gewoon niet!Heel vreemd.( ik moest het van hem of de vriend ervoor hebben gehad en dan moest hij het zoiezo hebben!) Mijn huisarts wilde me ook niet op voorhand, pas als het zwanger worden niet wil lukken.... Ik ben ook wel eens bang dat het daardoor misschien niet gaat lukken, maar dat probeer ik maar uit mijn hoofd te zetten. bar