lees mijn verhaal eens goed! Ok,gelezen? Daar staat duidelijk dat ook ik een paar dagen na me ei al kan voelen of ik zwanger ben of niet!Dit is een oergevoel! Maar je kunt niet spreken van een mk,als het niet eens ingenesteld is!Toe zeg,dan hebben we bijna allemaal om de paar maand een mk! En dan nog,op het moment van innestelen,is het niet meer dan een klomp cellen,zelfs het kindje in mijn buik heeft nog niet eens de normale foetus vormen! (om even terug te komen op jouw idee van een levend wezen door de wc spoelen!) en voor de rest heeft Smoekie het goed verwoord!Sluit ik me helemaal bij aan!
Ik hoop het ook zo dat ze nog draait! Ken ook die verhalen brrrrrr. whahahwhaha zal ik ook voor op me kop gaan staan hahahahahaha. xxx Essie
en als de innesteling fout gaat komt dat er echt pas uit bij je menstruatie toch? en niet 8 dagen na je eisprong. Of zie ik dat verkeerd
volgens mij zien wij het allemaal verkeerd! Sorry,maar kan hier best boos om worden! In mijn ogen ben je pas zwanger,als je posi getest hebt!(en bij de gyn pas veel later,dus tel uit je winst!)
Lijkt mij ook Natasja. En voor de rest ben ik het helemaal eens met Smoekie! (bespaart mij een hoop getik ) Ik ergerde me hier trouwens in het NOD topic al aan.
Ehm... voelen dat de innesteling verkeerd gaat? Ik heb dat nog nooit gevoeld, ik heb de innesteling die wèl goed ging niet eens gevoeld... Ik snap best dat dit voor iedereen verschillend is, maar dit gaat me toch wat ver. Ben het helemaal met Smoekie eens, sorry. Kari
Ik ben nu beland in ronde 10 ben er al 19 maand mee bezig!Dit heb ik geopend om erachter te komen of er meer vrouwen zijn die dit gevoel kennen...maar dit begint weer een topic te worden om vrouwen onder uit te halen...Dit is GEEN eventuele symptomen topic waarbij ik dingen verzin en ermee aan de haal ga,ik weet dat dit echt zo is en dat ik er me zorgen over maak dat het innestelen steeds fout gaat...En ik ben me bewust van dat kan ik niet eruit snijden of wel! Waarom zou ik me rot voelen over wat jullie ervaren?En het pikken van de beledigingen "zit tussen de oren!" omg! Jullie weten niet wat dat bij me losmaakt! En nee wat jullie zeggen over mk's god dat wil ik juist voorkomen dat ik een heel kindje in mijn armen heb die niet ademt...Daarom die afspraak met de gyn!Als ik een vleesboom in mijn baarmoeder heb zitten,of er is wat mis met mijn hormonen DAN WIL IK HET WETEN! En oplossen zodat het niet zover hoeft tekomen!
wij antwoorden ook echt niet om jou onderuit te halen hoor,heb wel wat beters te doen! Wat mij ongelovelijk stoort is dat er gesproken word van een mk,terwijl er niks is! :x Bij veel vrouwen gaat het innestelen dus mis,en jij hebt volgens jou dus de pech dat je het voelt! en als je bang bent dat er wat met je lichaam verkeerd is,dan moet je via de huisarts een verwijskaart vragen!Dan kun je verder
Ik heb twee zwangerschappen volbracht met twee supergezonde kinderen en heb nooit een innesteling gevoeld. Wel heb ik eens in de twee, drie cycli er een veel zwaardere tussen zitten. Heb ik dan elke twee á drie cycli waarschijnlijk een miskraam gehad? Lijkt me toch niet! De krampen e.d. die ik elke cyclus voel zijn elke keer verschillend, net als toen ik zwanger bleek te zijn en net als toen ik op m'n 10de voor het eerst ongi werd! Ben pas 31, maar heb dus al bijna 20 jaar ervaring met ongesteld worden (1,5 jaar eraf vanwege m'n zwangerschappen) en je kan gewoon niet zeker weten of het een bevruchting is of een innesteling. Ik herinner me nog levendig de ergste ongi die ik ooit heb gehad, voorafgegaan met misselijkheid en vocht uit m'n tepels en buikkrampen. Dat lijkt toch echt wel op een soort 'miskraam' he? Alleen was ik toen dus 15 en nog niet sexueel actief... Het lichaam is moeilijk te begrijpen en ben blij als jij dat wel denk te kunnen, maar ik ben bang dat je jezelf toch een klein beetje voor de gek houd... In elk geval sterkte met je verlies. Jij bent er verdrietig om en dat vind ik heel naar voor je. Kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik dan zoiets niet voel...
Sorry, maar hoe kan je nu voelen dat een eitje bevrucht is? Een innesteling, oke, kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar een bevruchting voelen? Oergevoel? Hoeveel meiden denken elke cyclus niet te voelen dat ze zwanger zijn, is het dan ook telkens een mislukte innesteling? En zoveel verdriet hebben terwijl je nog niet eens een positieve test had? Dat jij na bijna een jaar naar de huisarts wil kan ik wel begrijpen, maar ik zou niet met dit verhaal aankomen... Ben het verder helemaal met Smoekie eens, al durf ik nooit zo direct te zijn
God hier word ik toch zo moe van...Ik noem het geen mk ik noem het een verkeerde innesteling...En ja ga dus maandag naar de gyn en nee wil ook geen mk krijgen!Dus ga ik maandag naar de gyn!Dit is een oneindig discussie over 1 vraag: Wie is zich er bewust van?Dat er steeds dingen fout gaan met een innesteling? Want het weten en voelen dat het raak is,en dan dat gevoel verliezen is geen pretje! Dat was alles!Dat was mijn vraag...En nog een keer ik ga na ronde 10 naar de gyn en ga erachter komen wat er aan de hand is en of het vaker voor gaat komen ALS het normaal is... Sjonge jonge valt me op dat het niks uit maakt wat ik typ,altijd word er op gereageerd alsof ik de duivel ben en naar de hel ga!(En ja word er niet vrolijker op...) En smoekie en de rest die smoekie quoten: jij/jullie kunnen misschien wel recht door zee dingen typen,en heel nuchter zijn...Maar ga er ff bij nadenken hoe het is voor diegene die het ervaren en er pijn door voelen (Want ja ik wil een kindje en het wil niet!) Denken dat het hetzelfde is als symptomen faken kom op zeg!
nou sorry,ga daar helemaal niet bij nadenken!En ik weet precies hoe het is om een kindje te willen terwijl het niet lukt!maar dit zal een eindeloze discussie worden zo! succes bij de gyn!Hoop dat hij je serieus neemt meis!en dat hij je gaat helpen om je droom te verwezelijken (zo,en meer zeg ik hier niet)
Ik denk dat je een beetje te zwaar tilt aan wat je voelt. Zeker als je al even bezig bent. En ik weet heel goed hoe het voelt als het wat langer duurt. Heel veel vrouwen hebben vaak het gevoel dat het raak is, maar dat blijkt dan ook vaak niet zo te zijn. Hetzelfde als wat jij hebt dus, maar die laten het los en proberen weer verder, zonder zich te laten meeslepen door wat zou kunnen zijn geweest. Ik denk dat jij je teveel laat meeslepen door je verdriet, wat helemaal niet nodig is.
sluit mij ook helemaal aan bij Smoekie en de Natassen.... Volgens mij kan je op z'n vroegst spreken van een MK nadat je na je NOD dag een positieve test had. Waar ik mij aan erger op dit forum? Iedereen die steeds vroeger gaat testen en dan na een "posi" test 7 dagen voor NOD alsnog "instorten" omdat ze toch ongi worden. Hoe maak je jezelf gek? Gewoon NOD afwachten en indien overtijd testen, spaart ook veel geld uit aan zinloze testen die geen restultaat kunnen geven omdat je te vroeg test!
weet het niet hoor, maar wij zijn dik anderhalf jaar bezig geweest om een kindje te krijgen, het was überhaupt niet mogelijk met zijn zaad om nog zelf zwanger te worden (niet genoeg, niet goed, antsitoffen noem maar op) en de gyn vertelde dat hij waarschijnlijk net niet in het guines book of records kwam maar er wel tegen aan zat....zaten net 2 wkn voor we "geholpen" zouden worden, dus ik weet wel degelijk wat het is om een kindje te willen... en ik weet wel degelijk dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden, en dat als je er bij na gaat denken, kunt gaan denken dat je na je ei bevrucht bent, of een innesteling hebt gehad die misschien niet goed is gegaan omdat je ongesteld geworden bent, maar als je daar van uit moet gaan goed dat je je laat onderzoeken bij de gyn, maar of hij mee gaat in het verhaal dat jij al na je ei voelt of je bevrucht bent of niet en dat je weet dat de innesteling niet goed gaat, ik betwijfel het, maar help het je wel hopen in ieder geval, en nog meer hoop ik voor je dat het niet al te lang meer zal duren eer je idd zwanger bent.. maar pas na 2-3 miskramen gaat men verder kijken hoe en wat (hormoon onderzoek e.d.) en dat is nadat men een positieve test in handen hebt, en het eventueel is bevestigd door de ha cq gyn....en niet aan de hand van wat men "denkt" te voelen.... een eisprong kan daarentegen ook dezelfde symptomen hebben als een acute blinde darm ontsteking en zo zijn er nog tig andere dingen op te noemen die verband kunnen houden met je eisprong cq bevruchting - afstoting van het lichaam... hoe dan ook succes. gr.smoekie
Meiden: Wat fijn dat jullie het allemaal niet ervaren en het met elkaar eens zijn. Grappig: de meiden die het wel ervaren zijn het ook met elkaar eens. Lijkt me dus duidelijk... Oordeel niet over het lichaam van een ander... Het is heel moeilijk om je te verplaatsen in de situatie van een ander. Probeer dit dus ook niet te doen op basis van de kleine stukjes die hier worden geschreven. De een ervaart het op de ene manier, terwijl een ander het heel anders ervaart, terwijl het om precies hetzelfde kan gaan. En... what's in a name... Dus alsjeblieft, ga voor de spiegel staan en vertel je zelf je prachtige verhalen. Het is jouw waarheid, en niet de mijne. Net zoals mijn waarheid niet die van jou is... Knap overigens om zo'n kleine vraag tot zo'n ontzettend groot onderwerp te maken. Een applaus waard. =D>
Wiets het is gewoon een beetje erg als je al zo ver gaat nadenken kom op zeg Zelf ook een mk gehad met 10 weken en hier waarschijnlijk ook dat het vaker fout is gegaan maar om daar nu over na te gaan denken sorry gaat me te ver Is onze mening net zoals jij de jouwe hebt .
Jeetje dames wat gezellig hier.... denk dat ik hier maar vaker ga lezen hahaha... Sorry, maar zitten jullie (degene die de bevruchting voelen ) jezelf niet helemaal gek te maken? Je verliest geen dierbare op het moment dat je het afstoot want het is dan nog een celletje, dat op geen enkele manier nog aan je verbonden is. Wacht gewoon op dat heerlijke moment dat je een posi test in handen hebt na je nod en vier een feestje..! Echt..dat is toch veel mooier en specialer als iedere maand te huilen om iets wat er niet is.... Succes in ieder geval allemaal met je zwangerschap of zwanger worden!
Sorry maar dit is echt te gek voor woorden! Hoe voel je nu een bevruchting komaan? En dan nog,een miskraam heb je als je overtijd bent geweest en een positieve test in handen hebt,niet meer,niet minder. Als je al over zo'n gekke dingen gaat nadenken,dan kun je zowel beginnen huilen voor alle spermacellen die sterven,want ja,dat konden ook kindjes worden he. Waar gaat de wereld naartoe zeg!