UUHHMM heb je wel alles gelezen?Bijvoorbeeld wat ik hiervoor typte?Want als je dat nou ff doet kun jij misschien "relaxen"
Zo en nu kunnen we ons weer bezig houden met babietjes maken! en laten groeien. Puzzcat, meis, het komt echt een keer. Hou hoop! put kracht uit alle mooie verhalen van meiden die toch na hele lange tijd zwanger geworden zijn! Liefs Natas
Als jij nou is goed leest, heb ik gezegt dat JIJ het heb gezget dat deze topic moest gesloten worden?....Owja ik zei het in het algemeen. ennuh ik gaf mijn mening over het hele verhaal. en ik wens je alle geluk van de wereld naar je toe en idd ook een kindje. Maar accpt is andere meningen. En zeg niet telkens LEES IS GOED....want jij doet dat even min x
I agree Ik wens je veel succes met zwanger worden meid en probeer het een beetje los te laten en te zien zoals je Gyn zegt. Knuff
Ja,we hebben een afspraak in januari als het nog niet raak is voor die tijd...Hij zei dat we dan ff alles goed moeten bekijken...(hihi betekend dat mijn husby dan ook alles moet "laten bekijken" )
Je zal wel blij zijn als het januari is dan, heel veel succes en hopelijk ben je lekker voor die tijd al zwanger
wbt cijfers is je gyn "in de war" want ipv de 75% waar hij het over heeft, heeft 33% van de vrouwen wel een bevrucht eitje maar raakt niet zwanger omdat het tijdens de innesteling o.i.d. al fout gaat en afgestoten wordt door het lichaam... maar door die klote testen van tegenwoordig zijn blijkbaar ook de mk's massaal gestegen omdat ze nu zo ver van te voren al kunnen testen op hcg terwijl je niet eens weet of je wel zwanger bent, want een bevrucht eitje hebben is nog niet hetzelfde als daadwerkelijk zwanger zijn... ik vindt het voor jou heel vervelend dat je die gevoelens heeft, daarmee geef je al aan dat je een ontzettend gevoelig iemand bent, maar misschien zou je kunnen proberen er niet te veel aan te denken... je zit nog "maar" in ronde 10 je bent al bij de gyn geweest en mag in januari terug komen dan ben je een jaar bezig (wat ook normaal is) als ik het zo lees, leeft jouw gyn gewoon wat meer met je mee dan dat hij daar ook daadwerkelijk achter staat, maar hij hoeft er ook niet achter te staan, als jij je maar begrepen voelt... wij begrijpen niet wat jij voelt daar wij daar waarschijnlijk gewoon te "nuchter" voor zijn...en het ons ook niet voor kunnen stellen... tenminste ik in ieder geval niet....waarom niet, tis wat anders als je 10 kinderen zou hebben en daarmee 10 keer die ervaring heb mogen hebbben maar die mis je dus.... jouw gevoel geeft aan dat je "zeker" weet dat je een bevrucht eitje hebt gehad aan de hand van hoe jou lichaam reageerde, maar ik denk dat het meerendeel van de vrouwen die gevoelens wel kent en ook weet dat je lichaam elke maand weer anders kan reageren....en tja jij denkt daarbij waarschijnlijk dat je dan een bevrucht eitje hebt gehad, maar je gaat nog verder qua gevoel dat je daarmee ook als je eenmaal weer ongesteld bent geworden het gevoel hebt een dierbare te zijn verloren... ik kan me daar persoonlijk gewoon niets bij voorstellen...ook daar ben ik te nuchter voor, gevoel moet groeien vindt ik, ook voor het ongeboren kind...en in jouw geval "klompje cellen" maarja dat neemt niet weg dat jij die gevoelens hebt, en dat je toch ook wat meer begrip kan opbrengen voor degene die daar te nuchter voor zijn, en denken dat iemand die dat wel heeft "nogal zweeft"... ik hoop van ganser harte voor je in ieder geval dat het binnenkort raak mag zijn en dat ingrijpen van de gyn of wat dan ook niet nodig zal blijken te zijn zoals bij ons uiteindelijk na dik anderhalf jaar het geval was... succes