2x gedroomt dat het een zoon wordt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    vannacht was het dan zo ver en zie ik voor het eerst een geslacht in me dromen, de bevalling ging soepel (in mijn dromen dan) en ik zelf keek niet echt naar het geslacht want ja het werd een meid zeiden ze. toen ze de beentje open deden zat er toch echt een friemeltje en kort daarna werd ik wakker. het enige waar ik aan kon denke das dat ze het inderdaad wel is verkeerd gezien kunnen hebben ze konde me nu eenmaal geen 100% geven. toen ik weer ging slapen begon de droom weer opnieuw en ja hoor weer het zelfde einde en het zelfde kindje. zou die droom me iets willen vertellen of is het gewoon echt een meisje (zie album voor geslachtsfoto) ik zit met bijna allemaal rose kleertjes in dekast haha zal ik toch maar voor de zekerheid een pakje bijhalen in het blauw :)
     
  2. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    misschien ben je bang in je onderbewust zijn dat het een jongetje is en dat je er daarom over gedroomd hebt.
     
  3. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Je dromen kan ik niks over zeggen haha maar heb de echo bekeken en het is gewoon een meisje hoor want mijn echo ziet er het zelfde uit en zie je ook duidelijk 3 dikke streepjes.
     
  4. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik dromm de hele tijd dat er 2 zitten, terwijl het toch echt maar 1 is...
    Zal wel een bepaalde angst achter zitten denk ik..

    Zo te zien krijg je toch echt een meid hoor..
     
  5. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik zie ook echt een paar streepjes bij mijn dochtertje had ik dat ook
     
  6. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Herkenbaar...

    M'n mannetje en ik hadden besloten na de 20wkn echo geen pretecho meer te laten maken omdat we al wisten wat het zou worden; een meid :D We wilden toch nog een beetje verrast blijven bij de geboorte.

    Twee weken geleden bekroop ons ineens het gevoel wat nou als...Stel je voor dat het stiekem een jongetje is en je na de geboorte ineens om moet schakelen en nieuwe spullen moet kopen..en zelfs een nieuwe naam bedenken :D
    We hadden daarom besloten toch maar voor een pretecho te gaan en zij wist ons direct te vertellen dat het 300% een meid is...
    Helaas hebben we geen 4D mee kunnen krijgen..madam lag namelijk met dr armen en benen voor dr gezicht..een stuit! Blijft dr gezichtje dus alsnog een verrassing! ;)

    Wat ik dus wil zeggen..als je twijfelt en je vindt het echt belangrijk om nog een keer een bevestiging te krijgen,ga dan voor een pretecho.
    Het geeft uiteindelijk nooit 100% zekerheid maar het lijkt mij niet dat meerdere personen het fout hebben gezien.. ;)

    Ennuh..op je foto zie ik ook duidelijk een meid hoor! :D
     
  7. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik zie het niet heel goed, maar denk daar toch een klein "tutje" te zien hoor :D

    Nou moet ik zeggen, ik weet dan nog niet wat het word en had 2x gedroomd over de echo, dat het een jongetje word! Ben benieuwd, over 2 weken 1e poging om het geslacht te bepalen :D:D

    En nog wat... Ik heb hetzelfde pakje !
    Ook groen truitje, wit broekje, groen mutsje, groene slofjes ! ZOoooooooo toevallig :D
    maatje 50.. Ahhh lief hè ;)

    Succes -xxx-
     
  8. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik zat vandeweek ook te dagdromen en moest grinniken toen ik me bedacht wat ik zou doen als ze tegen me zouden zeggen: "hier is hij dan! Gefeliciteerd met uw zoon!" :D

    Op zich is er niets aan de hand. Ik hou zowieso niet van rose voor een meid en blauw voor een jongen, dus de kamer is lichtblauw en ik heb veel met oranje erin. Die paar rose kleertjes die ik gekregen heb doneer ik dan wel weer.... enne.... we hadden als eerste een jongensnaam verzonnen, die gaat het dan worden...

    Tja... ben zelfs voorbereid op het onmogelijke :)

    Dagdromen schijnt trouwens goed te zijn ter voorbereiding van wat komen gaat...
     
  9. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, wij hebben ook op de 20-weken echo gezien dat het een meisje is. En ik vroeg ook voor hoeveel procent we er van uit konden gaan dat het daadwerkelijk een meisje is. De VK vertelde ons toen dat we in principe voor zo'n 100% er van uit konden gaan omdat echt niets wees op een eventueel jongetje.

    Een dag later las ik dus een artikel over een echo waar het kindje ook met de beentjes niet compleet wijdt ging en dat die drie streepjes, wat in eerste instantie wezen op een meisje, een opgevouwen balzakje was! :confused: Haha..

    Dus ja, ik weer twijfelen natuurlijk. Iedereen die de echo bekijkt ziet ook duidelijk een meisje.. maar goed. A.s. maandag hebben we een pretecho en dan ga ik zeker even weer vragen of ze alsnog het geslacht voor me wil bekijken, haha.
     
  10. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik had tot gisteren ook nog steeds mijn twijfels. Met 16 weken hebben we gezien dat het een meisje wordt, daarna met 20 weken is het nog steeds een meisje. Nu gisteren hebben we een 3d echo laten maken en ja hoor nog steeds overduidelijk een meisje.
     
  11. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha je zal wel te veel roze dingen gezien hebben deze week,..ben je lekker wezen shoppen?
    haha gaat je onderbewuste je nu waarschuwen dat je veel te veel hebt?
    en daarom je nu ff laten afschriken, opdat je stopt met kopen?
     
  12. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Herkenbaar hoor!

    Ik heb het nadat ik wist dat ik een meid zou krijgen, vaak gedroomd/ gedacht.
    Echter liet ze op 7/7 weten ( dmv. extra echo bij de vk) dat het wel degelijk een meid is..

    In je onderbewustzijn, ben je er misschien wel mee bezig..
     
  13. Harmless

    Harmless Fanatiek lid

    14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb nooit willen weten wat het werd. Maar onbewust en bewust was ik er wel mee bezig. Volgens mijn eigen theorie en de chinese horoscoop moest dit een jongen worden. Daar was ik van overtuigd! Totdat ik ging dromen. Ik droomde over van alles en nog wat. Maar de enige dromen waarbij we niet bevielen van een mutant oid was het weldegelijk een meid. Vanaf 30 weken wist ik het echt niet meer. (Nooit geweten overigens) Maar uiteindelijk bleken mijn dromen niet de werkelijkheid het is toch echt een manneke geworden. Dus ik geloof niet in 'voorspellende' dromen.
    En aan je echo te zien denk ik ook een meid.
    Gefeliciteerd!
     
  14. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik wil niet zeggen wat wij krijgen, omdat we het nog even voor onszelf houden. Maar wij hebben helemaal niet een dergelijke echofoto gehad. Is dat van tussen de beentjes?

    Nu was ik redelijk zeker, omdat de echoscopiste zei dat het 100% zeker was. Maar je hebt mij ook aan het twijfelen gebracht... Nu is dat bij ons met de kamer nog geen probleem en heb verder vooral boxpakjes, dus het geeft niet, maar toch...
     
  15. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    AAAH!

    Ik heb dit dus vannacht gehad!

    Ik droomde dat ik was bevallen van twee jongetjes!

    Ik wist eerst niet dat het jongetjes waren, maar de arts zei: 'zo hey, hoe komt hij aan die oren?'

    Eentje was heel erg dik en had hele grote enorme oren en de ander was heel erg klein!

    1 augustus heb k een 3d echo, misschien zien ze er dan ineens 2 ;) ! (en allebei met een piemeltje..:D)

    Ga het toch nog maar eens heel goed uitpluizen of het wel een meid is..! :)
    (Op de foto in mn album is het volgens de gyn 99% een meisje, dus ja.. er is nog één procent over...)

    @ Lovewinnie: die van jou is echt wel een meid hoor, duidelijk 3 streepjes en geen uitsteekseltje!!!!!
     
  16. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik ga er maar vanuit dat het gewoon een meid is en misschien is het onbewust toch een beetje het idee dat ze het verkeerd hebben gezien. het kamertje zelf kan voor bijde geslachten maar de kleertje haha nou ja in het begin zie je vaak weinig verschil bij babys dus als het een jongen wordt gaat hij de eerste weken maar gewoon door als een meisje :). nog een paar weekjes en dan weet ik het zeker zal maar gewoon gedult moeten hebben
     

Deel Deze Pagina