Goedemiddag dames, Momenteel ben ik 7w3d zwanger, vorige week eerste echo gehad en toen bleken er twee vruchtzakjes te zien. Bij één vruchtje zagen we hartactiviteit maar bij de andere niet. Vannacht gaan bloeden en net weer voor een echo geweest. Nog steeds hartactiviteit bij het ene vruchtje te zien. Ontzettend opgelucht maar toen zei de gyn. iets waar ik me nu zorgen over maak. Namelijk dat het vruchtzakje zonder activiteit de andere mee naar buiten kan 'sleuren' wanneer het aankomt op een miskraam. Iemand hier ervaring mee? Ik hoopte eigenlijk dat mijn lichaam het andere vruchtje zou opnemen en de andere mooi verder zou groeien
Hallo Star! Verlies de moed niet meid! Je hoort vaker dat er twee vruchtzakjes zijn en eentje afgestoten word en de ander blijft zitten. Ik hoop dat dit ook zo is!! Zeker als het hartje nog sterk klopt. Veel sterkte. Houd moed! X
Ik kan je niet verder helpen met je vraag, maar wil je even veel sterkte toewensen en ik hoop dat het andere beebje blijft plakken.
Twee van dit soort 'gevallen' in directe omgeving meegemaakt, in beide gevallen is 1 vruchtje blijven zitten en een gezond kindje geworden. Sterkte!
Bedankt voor jullie bemoedigende berichtjes dames. Het blijft spannend en afwachten, heb gelukkig geen bloed meer verloren. We houden goede moed...
Laat je even weten wanneer je weer een echo hebt gehad? Ik hoop nameljk zo dat het goed mag blijven gaan!
Ik was ook zwanger van een tweeling, maar eentje heeft het niet gered, de ander maakt me inmiddels 6 maanden zwanger. het kán misgaan, maar gaat 9 vd 10 keer goed! het is wel erg spannend natuurlijk, veel succes
Bedankt voor berichtje Kara, fijn dat het bij jou is goed gegaan. Ik heb woensdag weer een echo erg spannend. Ben nu 8 weken zwanger en hele dagen misselijk en uitgeput. Ik voel me dus erg zwanger en hopelijk geeft dat aan dat het met het ene vruchtje goed gaat.....
Jeetje wat spannend. Hopelijk gaat het goed! Die spanning is maar niets he. Zelf ben ik een tweeling verloren, maar zij hadden beide geen kloppend hartje. Hopelijk blijft die van jou lekker plakken.