Hallo, Even een vraagje: Ik had 15/16 juli vruchtbaar slijm geconstateerd en heb het idee dat ik 17 juli eisprong heb gehad...verwacht 1 aug NOD. Nu heb ik al een paar dagen last van veel afscheiding en nu ook ineens weer rekbaar slijm alleen niet echt doorzichtig maar meer wittig... wat kan dit zijn? nu pas mijn eisprong? twee keer rekbaar slijm??? Sinds toilet bezoekje ook ineens erge buikpijn, kan bijna niet rechtop zitten, laat staan concentreren op mijn werk! Hoop dat iemand kan helpen !!!
Hoi Lilypower, Ik denk niet dat je twee keer vruchtbaar slijm kan hebben... Heb er in ieder geval nog niet van gehoord. En als je nu een ovutest doet? Succes!
Hey, Ik zit ook 6 dagen voor mn nod op 1 aug. En heb hier vandaag ook last van! Maar niet van pijn. Ik denk niet dat het vruchtbaar slijm is. Heb wel vaker gehoord dat je na je eisprong wat meer witte vloed kan hebben. Ik heb t nooit zo gemerkt. Hopelijk duidt het op een zwangerschap. Maar dat moeten we afwachten. Ga jij je nod afwachten om te testen?
Ik vind het gewoon raar want heb dit nog nooit gehad... heb zelf ook niet het gevoel dat ik zwanger ben, vandaag ook ineens een temp daling onder mijn normale temp dus snap er officieel niets meer van! Doe nog geen ovutesten want wil eerst zo een beetje zicht krijgen op mijn lijf en mijn cyclus, al lukt dat nu even niet zo goed! Wil echt niet voor 1 aug testen, die teleurstelling vind ik maar niets en je kan jezelf zoveel wijs maken dan ... hoop dat is zo sterk ben