2x innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Haha89, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haha89

Haha89 Lid

18 dec 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Wij zijn sinds een paar maanden bezig voor ons eerste kindje. Ik houd de stand van mn baarmoedermond in de gaten om zo een klein beetje inzicht in mn cyclus te krijgen. Deze ronde hebben we het flink gezellig gehad. Nu had ik een paar dagen geleden, rondom mn eisprong volgens mn app, maar ik heb het idee dat mn ei veel eerder was, een paar druppels bloed in mn slipje en bij het voelen van mn baarmoedermond iets meer bloed aan mn vinger. Dag erna was het weg.
    Nu had ik het vanmorgen weer. Weer bloed bij het voelen van mn baarmoedermond. Ik vind dit wel een beetje raar. Ik heb nog nooit bloedingen tussendoor gehad. Ook hebben we geen soa's. Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk eerder aan een eisprongbloeding/ovulatiebloeding of een gesprongen adertje ofzo.

Innestelbloed is trouwens niet gebruikelijk en komt vaker niet voor dan wel.

Hier bij beide zwangerschappen nooit innestelbloeding gehad.

Verder is het een kwestie van afwachten en duimen dat het raak is!

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Innestelbloed komt wel degelijk vaak voor hoor. Geloof bij 10-20% van de zwangerschappen.
    Als je je bmm voelt weet je toch wel ongeveer wanneer je eisprong was? Was de bmm tijdens het bloedverlies nog hoog open en zacht? Dan was het een ovulatiebloeding.
    Was de bmm ten tijde van het bloedverlies gesloten en hard, dan zou het innestelbloed kunnen zijn.

Deel Deze Pagina