Hallo dames, Regelmatig lees ik alle verhalen van de andere dames maar nu heb ik zelf een vraag. Mijn vriend en ik zijn nu sinds januari aan het klussen en helaas nog zonder resultaat. Mijn lichaam heeft mij al meerdere malen flink op het verkeede been gezet. Nu zat ik gister op het toitel en bij het afvegen en doortrok had merkte ik dat ik druppels licht rood bloed verloor terwijl ik pas volgende week donderdag mijn menstruatie zou moeten krijgen. Ik was best teleurgesteld omdat ik deze ronde weer als verloren kon beschouwen. Maar toen ik vanochtend walker werd was er weer helemaal geen bloed. Nu begin ik te twijfelen over wat ik nu moet denken en heb ik nu heel veel last van maagzuur dat ik er niet van kan slapen. Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan denken.
Heb inderdaad wel lichte krampjes, maar probeer me niet teveel hoop te geven want dan is de teleurstelling zo groot
Heb ik ook gehad! Zaterdag een roze-achtige veeg bij het afvegen,daarna niks meer. Kan ook een bloedvaatje zijn die geknapt is,maar we hopen natuurlijk van niet
Ik heb het zelf bij mn dochter niet gehad. Maar gezien het tijdstip wanneer je het hebt gehad denk ik dat het veel te vroeg is voor een menstruatie en dus een grote kans dat dit van de innesteling is geweest! Spannend!
Ik ga net naar het toilet en zie veel bloed.. denk dus dat ik ongi ben geworden.. hoop dat jij meer succes hebt
Ooh dat is echt jammer!! Ik blijf hopen. Zolang ik nog niet ongesteld ben is de mogelijkheid er nog steeds toch!
Als ik bloed zie heb ik geen vertrouwen meer dat het een beginnende zwangerschap is Al 3x gehad dat ik een paar dagen voor mijn nod wat bloed verloor en steeds weer hopen 'zou het een innestelingsbloeding zijn??' omdat je op internet leest dat het dat kan zijn.. nou, bij mij is het gewoon einde oefening bij bloed. Of het nu bruin, roze of rood is. Sorry voor mijn opbeurende praatje hihi.. Er zijn ook positieve verhalen te vinden over innestelingsbloed natuurlijk.
Paar dagen voor nod is het vaak een vroege menstruatie maar een week ervoor kan echt innesteling zijn.
Spannend, gewoon even afwachten maar kan zeker een innestelijksbloeding geweest zijn, niet toevallig iets te ruig gevreeen?
Nee dat toevallig net niet haha. Gister avond weer een paar druppels lichtroze bloed en nu weer helemaal niks. Het is bijna donderdag dus we zullen nog verder afwachten. De spanning stijgt vooral omdat ik niet meer weet wat ik er nou van moet denken. Toen ik gisteravond weer zag dat ik met afvegen weer bloed had gaf ik het weer op maar toen ik opstond was het allemaal weer weg.
Spannend allemaal. Houd je bezig he? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Kan innestelingsbloed zijn maar ook aankomende ongi. Mijn ongi is ook verandert. Naar 3-4 dagen duidelijk ongi. Nu naar spotting paar dagen (bruin) en 1 dag donderbruinrood wat meer en dan niks.... Lichaam is maar raar. Duim voor je!
KAN inderdaad zo zijn.. alleen bij mij 2x 8/7 dagen voor menstruatie een beetje bloed verloren en dat bleek ook geen innestelingsbloeding te zijn. Vandaar dat ik er niet meer op vertrouw.
Hoi dames! Ben ik weer! Nog steeds niet ongesteld maar vanavond weer heel licht bloedverlies. Een paar druppels en toen was het weer weg! Ik begin er nu wel een patroon in te zien. Dit gebeurt alleen als ik veel zwaar lichamelijk werk heb gedaan. Morgen ben ik een dagje vrij dus dan even aankijken wat het doet. Ik ga morgen heerlijk lui in de zon liggen en hopen dat ik morgen geen bloed verlies
Hoop t voor je. Wanneer zou je nod zijn? Mijn cyclus helemaal van slag. Eerst 40 dagen nu 22. ik dacht ook innestelingsbloed, maar ja.... bleek later door te zetten en dus gewoon erg vroege ongi. Duim voor je!
Zoals ik eerder al zei is het alleen als ik zwaar lichamelijk werk heb gedaan want vandaag een gele dag rust en geen bloed te bekennen. Nu afwachten voor morgen wordt nu wel spannend. Het gekke is wel dat ik de maanden hiervoor heel veel symptomen van een zwangerschap had en nu alleen wat bloedverlies en snel moe. Dus ik weet niet meer wat ik ervan moet denken!