Zoek lotgenootjes waar ik mee kan praten..

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Prinsesje1988, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsesje1988

Prinsesje1988 Nieuw lid

21 nov 2012
    1
    0
    0
    nu nog niks..
    waalwijk
    Hallo,

Ik ben Danielle, 24 jaar en woon in Waalwijk.. ik was 24 weken en 4 dagen toen ik mijn prinsesje Noa verloor..dat was dit jaar 14 sept. nog heel vers.. op 18 sept. is ze gecremeerd.. ik zou het fijn vinden om met andere meiden erover te praten over hoe zij het meegemaakt hebben en beleefd hebben want soms denk ik nog welleens.. is het ECHT niet mijn schuld..

Liefs,

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hoi prinsesje ,
    Allereerst gefeliciteerd met jullie dochtertje noa, en wat spijtig dat jullie haar veel te vroeg moesten laten gaan....
    Ik herken heel goed wat je schrijft. Ik denk ook vaak, is het echt niet mijn schuld? Was het wel goed gegaan als? Kon ik beter zus of zo?
    Het zijn antwoorden waar je ben ik bang nooit achter zult komen.
    Sterkte!

3. ikkeja

ikkeja Lid

18 jun 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst gefeliciteerd en gecondoleerd met je dochter. We hebben hier met velen get verlies meegemaakt helaas. Het helpt idd om er met anderen over te praten. Welkom op het forum en je kan altijd je hart luchten

4. Verox

Verox Niet meer actief

Welkom Danielle,
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje.
    Gecondoleerd met het verschrikkelijke verlies.
    Helaas zul je hier veel lotgenoten en herkenbare verhalen vinden. Ik hoop dat je er troost en kracht uit zult halen.

Ik ben zelf 29 en woon in Zwolle. Ik ben op 1 November na 23 week zwangerschap moeder geworden van een prachtige dochter Vlinder. Vlinder is een uur na haar geboorte overleden.

Deel Deze Pagina