Zo'n rare Test !! wie wilt even kijken

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Samiertje, May 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samiertje

Samiertje Lid

Feb 2, 2009
    40
    0
    0
    Catering medewerkster
    Hoii mensen !!

Ik zal eerst even uitleggen waarom ik een test heb gedaan,

7 april heb ik een maand de pil door geslikt, dus ik moet 5 mei gewoon weer ongesteld worden. Nou ik heb altijd mijn menstruatie 7 dagen lang . nou ik werd dinsdag dus ongesteld ongesteld kon ik het niet echt noemen meer vegen bloed maar niet dat het ( even vies gezegt ) eruit stroomde en dat heb ik meestal wel.

Mijn "menstruatie hield vanaf dinsdag avond tot donderdag nacht aan daar stond ik al een beetje raar van te kijken, nou ik dacht toen het zal wel afgelopen zijn, nou toen heb ik vanaf donderdag nacht tot maandag avond niks gehad maar toen wou ik met me vriend vrijen en toen kwam ik erachter dat ik een beetje bloed verlies had heel weinig misschien 1 veeg daarna ging het over .

toen vrijdag zaterdag en zondag me pil vergeten ja ik weet het heel erg dom!!

toen drna gewoon weer begonnen met slikken maar toen dinsdag had ik een beetje bruin verlies en maandag meer bruin verlies als dinsdag.

ik dacht toen laat ik maar even een test doen ik haalde die testen van kruidvat 2 voor 5 euro

het resulaat was zo raar de eerste 10 min kwam die op negatief uit ik gooide hem in de prullebak maar daarna ik weet niet meer prescies hoelang daarna ging ik toch maar even kijken en toen zag ik opeens heel licht een 2e streepje maar het 2e streepje stond best dicht bij je T ik heb hier fotos maar daar is het streepje vervaagt vanochtend was ie duidelijker

wat denken jullie? ik moet 2 juni weer ongesteld worden maar ik durf nu niet meer zo goed de pil door te slikken voor het geval dat het wel zo is

Groetjes

2. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Je kunt de pil rustig nog doorslikken hoor (staat in de beschrijving dat je pas na de 2de keer van het missen van de menstruatioe moet stoppen en contact met je huisarts moet opnemen)

Ik zou zowiezo nog even wachten met testen want als je 2 juni pas ongi moet worden zal je nu nog niks zien op een test ben ik bang.

Het kan zijn dat je lichaam een beetje de weg kwijt is als je de pil een kertje doorslikt (geen stopweek neemt).
    Als je onzeker bent zou ik toch even naar de huisrats gaan met dit verhaal en om een bloedtest vragen (daarin kunnne ze beter en duidelijker zien of je zwanger bent

3. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi, de streep zit echt op de verkeerde plek ik denk dat je meer als 4 druppels hebt gebruikt dan gaat ie geel doorlopen en kun je rare kleuren krijgen

4. Samiertje

Samiertje Lid

Feb 2, 2009
    40
    0
    0
    Catering medewerkster

hoi staartje

dat gele wat je ziet is doordat ik pas savonds de foto had gemaakt

toen de onduidelijke streep was te zien was het gewoon een licht streepje zonder geel derbij pas door de uren heen werd ie steeds geler en onduidelijker

5. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Ik vind het ook raar. Heb deze testen ook heel vaak gebruikt en heb ooit geel gezien! Ik heb mijn testen van maart nog liggen en zijn nog steeds niet geel geworden....En het streepje zit inderdaad op de verkeerde plek. Sterkte!!

Share This Page