Hoi! Ben op zoek naar 2 maxi cosi voetenzakken... Aangezien onze tweeling in oktober/november word geboren is het denk ik wel erg lekker om een voetenzak voor ze te hebben. wie o wie heeft er nog iets liggen en denkt van ach dat mag weg voor een klein prijsje PB me maar
Ik heb een voetenzak. Hij is alleen niet van mc, maar wel heerlijk warm. ( fleece) Van de bovenkant kan je een mutsje maken. Ik hoef er niet veel voor te hebben. Ik wil er vanaf ( alle babyspul moet weg, wil het niet meer zien) Hij is ook langer, dus de onderkant kan je omflappen zeg maar. Maar ze kunnen er ook heel lang in door in de wagen. Wij hebben hem niet veel gebruikt, omdat we er 2 hadden. Foto staat in mijn album
Ja voetenzakken zijn lekker dan!!! Heb ik ook gedaan!!! Weet je niet wat je er aan uit wil geven maar ik vond persoonlijk de voetenzakken van maxi-cosi zelf veeeel te duur!!! Heb ze van prenatal eigen merk gekocht!!! Heerlijk met fleece binnenkant!!! Zijn 20 euro per stuk!!!
ik heb hier wel 2 voetenzakken, maar niet erg dikke. Ze zijn van kantoen maar wel lekker voor de net iets warmere dagen dus niet te koud..
Inmiddels heb ik er eentje van maxicosi voor een 10 op de kop weten te tikken... Nu had ik via hier nog iemand een berichtje gestuurd die ook wat had maar helaas die reageert niet meer Zoek nog ff verde rop marktplaats