Wauw wat te gek voor jullie zeg!!! Van Harte! Na 2x zoveel verdriet komen er nu 2 wondertjes voor terug! Zit met tranen in mijn ogen meid! x
Liefie wees me op dit verhaal....Jeetje meid, wat wens ik jullie dit geluk toe! Mijn hemel, wat moeten jullie een verdriet hebben gehad, en wat een blijdschap nu! Ik vind het al onwerkelijk, laat staan hoe jullie je voelen! Ik wens je een ontzettend fijne zwangerschap toe! Liefs, Pluis
Ook hier iemand die door Liefie op je verhaal is gewezen. Wat een prachtig wonder. Of liever gezegd 2 prachtige wondertjes. Ik ben er gewoon stil van.... Ik wens je alle goeds toe en hoop dat je, ondanks alle onzekerheden die je nu nog zal hebben en wellicht zelfs wel tot het einde, kan gaan genieten van deze 2 kanjers in je buik. Veel liefs, Daan
Hoi Rianne, Ik lees net jouw verhaal dat jullie bij de gyn zijn geweest.....SUPER!!!!!! Wat een emotionele week hebben jullie gehad..en nog zal het allemaal onwerkelijk zijn. Ik kreeg de tranen in mijn ogen en ben heel erg blij voor jullie. Gefeliciteerd met jullie tweeling zwangerschap. Ja dat is ook even wennen...van "niks" naar ineens 2 kindjes. Meid ik hoop dat je snel mag gaan genieten van dit fantastische nieuws samen met je man-vriend. Hoe voel je je? Misselijk?? Groetjes Lilly11
Vlug nog ff: Net mijn vriend het nieuws verteld, hij stond mij ook ff gek aan te kijken. Voorspoedige zwangerschap gewenst, tot later Lilly
jeetje meis, kwam net dit bericht tegen! Wat heerlijk dat alles toch goed bleek en nog 2 wondertjes ook!!!! Geniet er lekker van!
Wow, dat noem ik nog eens een mega verrassing zeg! Denk je dat er niks zit en blijken er zelfs 2 boefjes te zitten! Gaaf hoor! Gefeliciteerd!
ik zit net je verhaal te lezen en met je mee te leven (zit zelf ook middenin een miskraam) nu lees ik verder en zie dat je toch zwanger bent en het er 2 zijn super. de tranen stonden gelijk in mijn ogen. hopelijk gaat alles nog steeds goed? groetjes bren