4 dgn maar...?

Discussie in 'Miskraam' gestart door magda en ?, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. magda en ?

1 okt 2005
    62
    0
    0
    Huismamma
    Rotterdam
    Zoals ik eerder hier had laten weten was ik bang voor een mk omdat ik afgelopen donderdag begon met vloeien. Sinds vandaag is dat echter helemaal over. Heb geen echte krampen gehad en ook niets 'verloren'. Moet ik dit eigenlijk wel zien als een mk of kan het ook iets anders zijn? Mss zijn er dames die hier meer vanaf weten...

Liefs

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hmm meis wat een onzekerheid he :(
    Sommige vrouwen hebben heel de zwangerschap bloedingen, maar 4 dagen lang is wel erg lang. Toen ik een enorme bloeding kreeg (was echt heel erg) bleek dat het toen nog allemaal goed was met het kindje. (uiteindelijk helaas toch fout gegaan) dus het kan wel...
    Ik zou gewoon even je huisarts bellen of je verloskundige. Gewoon uitleggen dat je zo onzeker bent. Als je baarmoeder nog niet schoon is kan je daar ook flink last van krijgen dus ik zou gewoon ff bellen, die mensen hebben ervoor doorgeleerd..

Sterkte!

3. magda en ?

1 okt 2005
    62
    0
    0
    Huismamma
    Rotterdam
    Bedankt voor je reactie! Ik had sowieso voor donderdag al een afspraak staan voor een 2e echo. Vanmorgen maar even gebeld en het verhaal uitgelegd, ze willen me sowieso zien en een echo maken dus de afspraak blijft staan

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ow das mooi dat ze het ff checken.. Heel veel sterkte meis..
    *knuffel*

5. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Ik denk dat niemand je daar echt een antwoord op kan geven. Is echt een kwestie van afwachten. Kan alle kanten opgaan... Succes in ieder geval!

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb bij de 2e zwangerschap ook een mk gehad rond de 5 weken.. Ik wist het al een aantal dagen eerder omdat de testen lichter werden..
    Ik heb maar een paar dagen bruinverlies gehad, meer niet.. De menstruatie daarna was wel heftiger dan normaal,..Toen ook een echo gehad en ik was schoon.

Heel veel sterkte..

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    @Magda: uit je onderschrift begrijp ik dat je nu weet dat het mis is gegaan? Sterkte!

Deel Deze Pagina