Goedenavond Excuses dat ik zo kom binnenvallen! Dit is de eerste maand dat ik ovulatie testen gebruik. Ik ben al ruim een jaar van de pil af en mijn cyclus is tot nu toe 29-32 dagen. Wat mij opvalt is dat ik bij anderen hun testen op dit forum een mooie stijging in de kleur van de testen zie naar de piek toe. Terwijl ik eerst blanco testen had (eergisteren en gisteren) en die van vandaag (zondag) opeens een knaller. Vandaag zit ik op dag 15 dus komt wel overeen met mijn cyvlus. Maar toch vind ik dit raar. Iets om 'zorgen' over te maken? Testen zijn eind ochtend steeds gedaan, omstreeks zelfde tijdstip. Alvast bedankt voor het antwoorden op deze zeer waarschijnlijk stomme vraag. En goede nacht gewenst! Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Geen zorgen maken hoor! Test ziet er prima uit. Misschien wel slim om even door te testen, zodat je een idee hebt wanneer je LH-piek weer voorbij is. Succes!
Een ovulatietest kan langzaam oplopen, maar je kunt ook vanuit het niets ineens een knaller hebben. Dat kan per cyclus verschillen. Heel normaal!