Vloeien en toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 2deWolk, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    Hallo lieve meiden

Vorige ronde ovu testen gebruikt ik had een positieve dus flink die dag en de dagen ervoor geklust, daarna begon ik na een week veel last te krijgen van me tepels, misselijkheid, vermoeidheid, rugpijn etc, maar dat kan ook verschillende andere oorzaken hebben gehad of gewoon mijn ongesteldheid.
    ik had mijn NOD op dinsdag (gisteren dus) maar zondag begon ik al met vloeien, het was echter niet echt DONKERROOD maar meer roze rood helder bloed. maandag nog een klein beetje en toen was het opeens weg! Ik heb in totaal 4 maandverbandjes in 2 dagen nodig gehad dus het was praktisch niks, ik dacht ik ben ongesteld dus had die test niet meer gedaan, maandag dan tog voor de zekerheid een testje gedaan en die was ook negatief, nu is het woensdag en voel ik me zooooo ziek! Misselijk! Moe en me tepels zijn zo pijnelijk! Ik ben nog nooit in al die tijd maar 1 dag ongesteld geweest en het kan niet ontpillen zijn want die heb ik al jaren niet gebruikt.
    Weer iemand raad? kan ik wel zwanger zijn? of heb ik te vroeg getest, ik zou het zonde vinden om weer te gaan testen, maar ik voel me zooo zwanger, de overduidelijke klap was wel toen ik deze week 2x na het eten 2x over de wc pot heb zitten spugen en ik kan geen eten zien of ruiken! Vooral vandaag niet.
    Ik hoop dat iemand mij ergens advies kan geven want ik weet het even niet meer alvast bedankt!

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hee 2de wolk! Wat een onzekerheid zeg! Misschien maakt jouw lichaam in een langzaam tempo HCG aan? Of toch net iets te vroeg getest? Je klinkt hartstikke zwanger wat mij betreft, nu alleen nog een positieve test! Laat je het weten?!

3. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    #3 2deWolk, 13 jun 2012
    Laatst bewerkt: 13 jun 2012
    hi mama van DJ jaaa wat vreemd is dat he! Heb jij al getest? ik voel me zoooo ziek, maar na mij weten heerst er geloof ik geen buikgriep, tijd zal het leren, vreemd dat ik maar 1.5dag vloeide en het was ook niet echt donkerrood maar roze rood en heel helder. Ook geen krampen zoals altijd tijdens me ongi dus het is zo dubbel allemaal

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk eigenlijj wel dat je zwanger bent en een innestelingsbloeding hebt gehad, zo ging het bij mij bij de tweede zwangerschap namelijk :) testen!!!!

5. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    heb jij ook een bloeding gehad als ik vragen mag?
    want een innesteling lijkt me zo laat aangezien ik de 29ste een positieve ovutest had.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Innestelingsbloeding is meestal 2 dagen onegveer voor je ongesteld wordt ;)
    Ik had hem op dag 26, terwijl mijn cyclus 28-29 dagen is. Dacht dat ik ongi was geworden, was ook helderrood en weinig. 3 dagen later testte ik positief :)

7. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    oo ik dacht te lezen 3 tot 5 dagen na je eisprong, nou laten we hopen dat tie alsnog positief test, alleen nou zou ik niet weten wanneer ik dan moet testen.

8. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Dat klinkt hoopvol! Hoop dat je nog een paar daagjes geduld hebt....
    Nee nog niet getest, kan niet wachten tot het vrijdag is.... al is het dan misschien nog aan de vroege kant hoor....
    Maar ik blijf je volgen!

9. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik zou als ik jou was bij de Kruidvat de 2 voor 5 euro testen halen en dan over een paar dagen nog een keer testen. Ik heb ook bloedingen gehad in het begin van mijn zwangerschap, het kan voorkomen.

10. Yris

Yris Niet meer actief

Spannend.. ik zou ook de 2v5 van kruidvat doen, die is lekker gevoelig :D

11. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    helaas gisteravond getest met die gevoelige test van zwanger en kids maar die gaf negatief aan, vandaag toch voor de zekerheid de VK gebeld en die adviseerde mij om volgende week maandag te testen want misschien was ik toch nog te vroeg, als ik maandag toch een negatieve test heb dan zou het gewoon niet zwanger zijn, mocht ik dan nog die symtomen hebben dan kan ik nog een bloedtest laten doen en in het uiterste geval een echo, maar ik ben best nuchter in die dingen dus als ik maandag negatief test ga ik ervan uit dat het gewoon niet zo is.
    Nog heel even spannend dus.

Rinnie had jij wel meteen een positieve test of pas later.

Deel Deze Pagina