Ik zit op een ander fora waar ik regelmatig weleens een foto lees... Wat ook vaak klopt Nu wil ik me daar meer in gaan verdiepen en zou me meer willen richten op zwangerschappen en wat het gaat worden etc etc. Misschien zijn hier wel mensen die eens een foto willen laten lezen waarop ik dan zou kunnen kijken wanneer iemand zwanger wordt en wat het gaat worden of misschien als je al zwanger bent over wat het gaat worden? Ik heb dan een foto nodig waarin je wel naar de camera kijkt als je dat zou willen... Dus iemand die wilt? Je moet er overigens je niet op vast pinnen want het is gewoon een gevoel / teken wat ik dan door krijg! En net zoals met pendels kan dat ook weleens mis zijn...
Je kan ze het beste even in een link hier neer zetten dat is het makkelijkste... Of als je liever hebt dat het prive gezegd wordt in een link via PB NIet een hele foto toevoegen want dan zit de box zo snel vol
Je kan ze het beste even in een link hier neer zetten dat is het makkelijkste... Of als je liever hebt dat het prive gezegd wordt in een link via PB NIet een hele foto toevoegen want dan zit de box zo snel vol
http://nl.netlog.com/lindsaypindsaypotloodgat/photo/photoid=47575248#photos is dees goed? zo hebben jullie meteen al mijn foto's
http://goudvis1977.hyves.nl/fotos/346192609/0/S58y/ dit is mn hyve site! staan genoeg foto's op Mij benieuwen, gr monique
Ik krijg het gevoel dat het nog wel eventjes zal gaan duren... Zijn jullie er misschien niet actief mee bezig? Of is het nog niet de planning om zwanger te raken voor een 2de? Ik krijg in mijn hoofd Juli en een jongen...
neen, we zijn er inderdaad niet actief mee bezig we laten de natuur haar gang gaan en een jongen! moest het kunnen!
Aan je banner te zien ben je lang geleden voor het laatst ongesteld geweest? Waarschijnlijk door het stoppen met de pil? Als ik naar je foto kijk dan krijg ik het gevoel dat het niet meer zo heel lang zal gaan duren.... Krijg het gevoel dat het maart gaat worden en het een jongen wordt! Succes!
Hey Kheb een PB doorgestuurd, nu in spanning afwachten Hoop dat het gelukt is, want ben niet immens handig in zo'n zaken
Je hyves pagina is niet voor iedereen zichtbaar maar ik neem aan dat jij ook degene bent op de profiel foto? Wat er in mij opkomt: Ben je onder behandeling van een gynaceoloog of van plan om daar naartoe te gaan? Ik krijg namelijk sterk het gevoel (sorry) dat het verstandig zou zijn om eens naar een arts te gaan, ik krijg ook geen data door (dat wil overigens niks zeggen want dat heb ik via de pb ook al bij iemand gehad) en heb het gevoel dat het niet snel vanzelf zou gaan... Ik zie trouwens wel over een tijdje een meisje maar wanneer daar krijg ik niks over door sorry
Nou ben ik ook wel heul erg nieuwschierig hoor! Ennuh... niet eerst stiekum al mijn berichten lezen hoor! hahahaha... Komtie dan... Gelijk mijn hele album http://www.mijnalbum.nl/Album=AKDZRQCD Groetjes Cynthia
@ Lovecuple; ze heeft alleen een link van een foto van jou nodig, waarbij je duidelijk de camera in kijkt hoop zo dat ze gelijk heeft bij mij nogmaals bedankt kleintje !