hey dames een vraag of jullie het herkennen ? gister was dag 11 na de iui, deze keer pregnyl en tarwekiemolie gebruikt. vanaf de pregnyl al wat kwaaltjes. gisteravond ging ik na de wc toen zat mijn onderbroek vol bloed, (alleen gehad in mijn tienertijd) dacht jammer eerder ongesteld geworden dan anders, misschien door de pregnyl of tarwekiemolie. de hele avond bloedverlies gehad niet meer zoveel dat het maandverband raakte. toen ik ging slapen heb ik toch maar een tampon gebruikt, ik had geen zin in dat mijn bed + elektrisch deken vol bloed kwamen te zitten. vannacht nog een keer naar de wc geweest wilde de tampon verwisselen. maar dat zat bijna geen bloed aan twee plekjes. daarna geen bloed verlies meer gehad vanmorgen getempt deze maand niet veel gedaan om dat de gyn zei dat die na de pregnyl niet betrouwbaar was. toevallig deze week twee keer getempt op de tijd die ik het normaal ook doe, beide keren was die 37.1 vanmorgen was die ook 37.1. als mijn ongi komt zakt die een dag eerder naar 36.8 of 36.7 sorry voor mijn hele verhaal maar kan er niet veel over vinden op internet groetjes izzy