2x penstreepje verschillende testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door albertina1979, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik snap niet wat er flauw aan is ik heb ook 2 miskramen gehad en tuurlijk is die positive test fijn maar ook ik weet dat als je voor je nod test er een grote kans is dat het als nog fout gaat ( mijn gyn rade mijn juist aan om neit voor de nod te testen omdat heel veel zwangerschappen voor een nod nog fout gaan)....
    het is denk ik geen negatief gedoe maar alleen een tip !

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ok, fijn dat je het toelicht. Eén tip ;): Het staat aardiger als in een tip niet staat dat mensen iets wel of niet moeten, dan komt het (bij mij althans) niet echt over als ondersteunende tip. En zeker niet als het topic daar niet over gaat. Bovendien weten de meeste vrouwen hier heus wel dat het verstandig is om nog een paar dagen te wachten met testen.
    Veel succes met je zwangerschap! Maar hopen dat dit kindje zich goed vasthoudt.
    Nu zal ik weer braaf on-topic blijven :p

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik had dat ook niet geschreven en ik gaf haar alleen gelijk en mischien geld het niet voor jouw maar heoveel vrouwen kom ik hier juist niet tegen die wel al vanaf een aantal dagen voor hun nod met ovulatie testen gaan testen ? en dat schreef ik erbij

4. albertina1979

albertina1979 Niet meer actief

Ik wacht het even af, want denk niet meer dat het nog positief wordt. Als ik over 5 dagen mijn periode nog niet heb dan gooi ik er nog een andere test tegen aan. Clear bleu zou al 4 dagen voor nod positief aan kunnen geven en als ik nu zelfs 2 dagen na nod niet positief test, dan denk ik ook niet meer dat het erin zit. Op naar de volgende ronde dus. Ik had gewoon stiekem gehoopt dat mijn cyclussen wat regelmatiger na de geboorte van *Esther zouden zijn, dan weet je in ieder geval wanneer je kan testen.

5. Alita

Alita Niet meer actief

ach jullie moeten het niet zo ernstig opvatten zeg...

Testen doe je op je nod of erna....toch?

6. albertina1979

Misschien moet je er zelf dan over ophouden :x. Jouw mening is nu echt wel duidelijk voor ons en iedereen moet het lekker zelf weten of ze voor/ na hun nod testen.

7. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik teste voor nod (moet iedereen zelf weten, is mijn mening) en had een pennenstreepje op de kruidvat 2v5 euro, maar was wel zwanger :) ze werden steeds donkerder, maar de eerste test had toch echt een pennenstreepje :)

TS, heb je ook een foto? de kruidvattest, was dat de 2v5 of een plustest?
    Misschien was de eisprong later.. ik vind het wel een goed teken, dat je test binnen 5 minuten een streepje liet zien en ben benieuwd naar je volgende test ;)

8. albertina1979

Dank voor je reactie. Ze zagen er net zo uit als de testen op pagina 1. Het zijn ook inderdaad de plus testen die dit valse lijntje vaak geven, dus ik ga denk ook de 2x5 testen halen de volgende ronde ;) Mits ik natuurlijk stiekem toch zwanger ben deze ronde, maar denk het niet.

9. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje jij moet eens even niet zo kwaad worden ;)

Het ging niet over jou we gingen even off-topic...soms gebeurt dat wel eens.....moet kunnen toch?

Ik mag altidj mijn mening geven en als jij je daardoor aangevallen voelt kan ik daar niks aan doen

10. albertina1979

Ik voel me dus ook niet aangesproken, want ik test niet voor mijn nod, dus had het inderdaad wel door dat het niet over mij ging. Ik vind het alleen jammer dat je je mening hierover wel hier uit, maar niet in het topic vage zwangerschapstesten waar je ook vaak reageert, dus doe hiermee wat je wilt, maar vindt dat dan een beetje schijnheilig overkomen.

11. Alita

Alita Niet meer actief

huh>?Dat topic is er niet voor om je mening te geven toch?
    Alleen om te kijken of je streepjes ziet!

Ik snap in godsnaam niet wat jij tegen mij hebt.....ik was ook niet de enige die iets zei ;)

12. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik heb bij de zwangerschap van mijn 2e kindje (helaas vlinderkindje) testte ik ook eerst met een penstreepje,paar dagen later een dikke streep op de test.
    Maar je schreef dat je test na je eerste 2 hagelwit was:(
    Hopelijk heb je gauw een mooie test in je handen

13. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Jammer dat je zo reageert Cindy. Ik begrijp dat het het niet zo bedoelt, maar de opmerking van jou kwam niet zo leuk over. Als je dan nog eens herhaalt dat mensen niet voor NOD zouden moeten testen dan kan ik me voorstellen dat dat in het verkeerde keelgat schiet (in elk geval bij mij).
    Wat je zelf doet (overigens hartsikke goed dat je genoeg geduld kunt opbrengen om pas op of na NOD te testen) is aan jou, maar over anderen oordelen over een onderwerp dat hier niet ter sprake komt is gewoon niet zo leuk. Niet boos worden, misschien heb je er iets aan (dat je weet dat sommige dingen hoewel goed bedoeld dus niet zo leuk kunnen overkomen, misschien dat je het dan anders kunt verwoorden of het bij jezelf houdt).

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ben ik dan de enige die de streepjes vrij duidelijk vind voor het welbekende pennestreepje?? Mijne waren veel dunner op die testen , letter lijk een DUN pennestreepje.. In ieder geval succes en hoop dat je zwanger bent.

15. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Waarom testen mensen met ovutesten als ze willen weten of ze zwanger zijn? Ik heb die nog nooit gebruikt dus ik heb geen idee wat je dan test....

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    De foto's van de CB en KV plus zijn van mij en niet van TS ;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

Nou sorry hoor....ik zie het niet maar zal er nu verder over ophouden;)

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    oftopic omdat een ovualtietest op hcg kan reageren ....
    en dat zit zo als hcg een rood balletje is en lh een groen balletje dan zoekt een ovulatie test gewoon een balletje en een hcg test zoekt echt het rode balletje

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    :) Woops!

20. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Stomme testen!!!! Meis mijn duimen draaien nog steeds voor een dikke vette streep een dezer dagen. Zo irritant die onzekerheid.

Er zou gewoon als je niet zwanger bent helemaal geen streepje op zo´n test mogen verschijnen vind ik en anders moet je gewoon erop kunnen vertrouwen zwanger te zijn. Dat vind ik!

Hoop zo ontzettend op een prachtig mooi voldragen kerngezond 2012 poppetje voor jullie.

Deel Deze Pagina