rond de kerstdagen gestopt met de pil, best spannend allemaal. af en toe geklust maar wilde er niet te veel nadruk op leggen, dus vriend wist niet wanneer de beste dagen waren om te klussen. Eigenlijk ook een beetje omdat ik zoiets heb van het komt wel en het kan nog zo lang duren voor dat je zwanger bent, laat je lichaam eerst maar eens wennen aan het niet gebruiken van de pil. Maar daar was het dan 5 dagen geleden de dag dat ik ongesteld moest worden en toen gebeurde er niets... nog steeds niets... Ondertussen wel last van veel extra afscheiding, constant plassen en onrustige nachten. Van de week ook ff een dag een beetje ziekjes geweest (eigenlijk was dat op de dag dat ik ongesteld moeest worden) Verder niet de standaard bekende klachten de die duidelijke hint geven... Dus ja wat nu? Nu al testen, wachten nog min 2 weken om te kijken of er alsnog iets gaat gebeuren qua ongesteldheid.... pfff aan de ene kant zou ik het nu wel willen weten en lijkt het me super spannend om zwanger te zijn. Maar de teleurstelling als het dan niet zo is en de test dus negatief is.... Wat een wisselende emoties brengt dit met zich mee...
Tja meis, daar zitten we helaas allemaal mee met die gevoelens. Het kan inderdaad aan het ontpillen liggen, maar misschien ben jij wel een van die gelukkigen die daar geen last van heeft. Ik zelf had gelijk na het stoppen van de pil een regelmatige cyclus. Aangezien je in principe al kunt testen en het je erg nerveus maakt allemaal, zou ikzelf nu een testje doen en vanaf daar verder handelen. Door zenuwen kan je menstruatie ook langer uitblijven. Mocht het negatief zijn dan inderdaad nog even afwachten en mocht het positief zijn: FEESTEN!!!!! Het is allemaal wat toch? Hoe dan ook ik hoop dat het heel snel raak bij je mag zijn!!!!!! Succes!!
Ik sluit me aan bij Esther. Het zou inderdaad van het ontpillen kunnen zijn of door de zenuwen, maar als je toch al 5 dagen overtijd bent, misschien toch een testje er tegen aan gooien. Al is het maar om je eigen gedachtes een beetje tot rust te brengen! Succes meid, ik hoop dat het gelijk raak is.
Pfff net toch maar even een restje bij kruidvat gehaald en in mijn pauze gedaan. Deze was negatief.... Zo irritant mijn lichaam is me echt in de war aan het brengen, vandaag dag zes van overrijd zijn. Volgende week er maar weer eens een test tegenaan gooien, mocht ik dan niet al ongesteld zijn geworden.
Ik ben ook in december met de pil gestopt en ook ik was ver "overtijd". Maar omdat je pas met de pil bent gestopt kun je niet spreken van overtijd aangezien je je cyclus niet weet! Je bent dan namelijk aan't ontpillen en dat brengt ook nog eens veel zwangerschaps syptomen met zich mee...heel vervelend I Know! Ik werd eindelijk op dag 38 ongestelt en was ik 10dg "overtijd"!! Dus ik geef je een tip,test niet teveel want het kost je zoveel geld!! Hahaha Succes iniedergeval!!
Inderdaad. Klopt als een bus! Je lichaam moet het na de pilstop weer helemaal zelf doen. Het is absoluut niet gezegd dat je na pilstop gelijk weer een keurige cyclus van 28 dagen hebt. Dus kun je ook niet spreken van overtijd zijn. Voor hetzelfde geld is je eerste cyclus na pilstop 38 dagen of 50 dagen of zelfs meer (mijn eerste cyclus na pilstop was zelfs 126 dagen, maar dat is gelukkig maar een uitzondering hoor.) Ik hoop dat je binnenkort duidelijkheid hebt. Of ongesteld zodat je gauw weer aan de klus kunt (en ongeveer een richtlijn hebt qua cyclusduur) of gewoon lekker zwanger! Ik kan je alleen adviseren lekker door te klussen en zolang als je niet ongesteld bent, af en toe een testje te doen. Verder is het afwachten.
Ja afwachten heel irri. Heb me er nu wel bij neergelegd. En zoiets van we zien wel. Me collega zei al, het enige wat je nu zeker weet is dat je kinder wens er zeker is omdat ik toch wel een beetje teleurgesteld was. Even vandaag niet op de lijn en gezondheid letten en lekker net bon bon bloc gehaald. Even mezelf verwennen en de teleurstelling verwerken