nog steeds niet ongesteld.. iemand dit ook meegemaakt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tante Pol, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Hallo allemaal,

ik ben eigenlijk benieuwd of iemand zich herkent in mijn situatie..

Ik ben in februari gestopt met de pil, hierna werd ik maar niet ongesteld en ben toen naar de ha geweest die mij heeft laten tempen. Dit doe ik nu 2 maanden en er is ook geen eisprong op te zien volgens mij. Nu heeft ze mij doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onderzoek bij de fertiliteitsafdeling, dit vind ik allemaal nogal eng.. is er iemand die dit ook herkent??

alvast bedankt..

groetjes

2. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij duurde de eerste ongesteldheid ook 4.5 maanden... toen een x 37 dagen toen was ik gelijk blij ma die x erna was het ook weer 82.. ik heb best lang gewacht voordat ik naar de ha ging en hij heeft me daarom gelijk doorgestuurd naar gyn... zaadcontroles gehad en bloedprikke suikertesten.. enz.. toen aan de clomid en nu,,,, ZWANGER!!!! en de eerste afspraak gyn was half januari ben in maart begonne met clomid dus t gaat allemaal best snel

sux6 het is allemaal best eng maar wees blij dat er iets aan gedaan word dus laat t gewoon over je heen komen..

3. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk voor jullie!

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat in het ziekenhuis en vind het idd allemaal best wel eng. Ben nu op ongeveer 98 dagen en hoop nog steeds dat het komt. Ik moet over 4 weken naar het ziekenhuis en hoop dat het voor die tijd vanzelf op gang is gekomen. Wel knap dat jij zo lang hebt gewacht nou voel ik me toch wel erg ongeduldig hahaha;)

4. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nou ik ben in april 09 gestopt maar ik was best geduldig omdat ik in augustus ging trouwen dus toen bleef ik het maar uitstellen van oh ik kijk na de trouwdag wel...

ik vond t ook eng in ziekenhuis maar krijg gelijk bij eerste afspraak en inwendige echo... je voelt je ff ongemakkelijk maar die mensen daar doen niet anders dus... ik adviseer wel om iets langs aan te doen dat je daar niet helemaal "bloot" ligt zeg maar...

en toen vertelde de gyn dat ik gewoon een baarmoeder en 2 eierstokken had.. en ik moet zegge dat was egt geruststellend alles zag er normaal uit...

en dan beginnen de onderzoeken... ik was best veel afgevallen in korte tijd en weer aangekomen enz.. en gewichtschommelingen kunnen ook de eisprong beinvloeden.. en zo zijn er nog meer dingen...

je bent op ten duur blij als je ongesteld word maar als je eigelijk al weet dat het zonder eisprong is.... dan wil je tog op ten duur wel verdr in ziekenhuizen...

als ik het nu bekijk zijn we eigelijk een jaar voor niets druk bezig geweest.... (zonder eisprong) en nu in princiepe vrij snel zwanger: 2e ronde clomid...

dus ik zou zegge hoe eerder onderzoeken hoe eerder kans op een babytje....

hoop voor jou dat t ook snel mag lukken!
    groetjes

5. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    ontzettend bedankt voor je reactie en voor je tip! Voel me wel iets gerust gesteld nu.. ik ben wel blij dat ik dan nu al aan de bel heb getrokken en hoop dat ik snel te horen krijg wat het kan zijn! Jij in ieder geval gefeliciteerd en geniet ervan!

Groetjes x

Deel Deze Pagina