2x politie gebeld naar maar ze komen niet.

Discussie in 'De lounge' gestart door woezeltje1, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

Ik vraag netjes mag hij asjeblief iets zachter en je hij zegt je bent me moeder niet..En vervolgens krijgt mijn man de volle laag..dan maar zo opgelost.

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    en dus denk je ik bel de politie want dan zorgen hun ervoor dat de muziek uitgaat en mijn kids kunnen slapen?? daar laten ze zich echt niet voor lenen hoor...

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nouja opgelost??? en idd als mn buren zo zouden zeiken dan zou ik er ook niets op uit doen hoor... komop zeg.... laat iedereen lekker leven met dit weer..

4. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

Ik denk dat je best rekening kan houden met hoe hoog de volume staat.
    Ik ben heus de niet de moeilijkste maar als er een dikke box buitenstaat onder het af dak hard dan zeg ik er wel wat van.Maar ieder ze ding en mening punt.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ook ik snap dat het niet heel fijn is, maar tjee de politie bellen omdat je muziek hoort, vuurwerk hoort.. is er niet nog een onbewoond eiland te koop, zou ik dat proberen.. hihi. komop laat iedereen een beetje vrij hoor. als het je echt stoort ga je naar een park, strand, grasveld. Alleen ook grote kans dat je daar muziek hoort.

ook mijn kinderen slapen over het algemeen gewoon er doorheen en doen ze dat niet , ja jammer dan, kan gebeuren.

6. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
  7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik kan mij voorstellen dat ts het niet leuk vindt dat de muziek loeihard staat. En aan de opmerking, met zo'n weer mag het wel eens vind ik flauw. Ik denk dat we ook eens aan anderen moeten denken. Ik zit nu ook buiten,de muziek bij de buren staat ook aan maar niet asociaal luid. Daar heb ik dan geen probleem mee. Hun moeten ook rekening houden met iedereen. Ts heeft niet gevraagd om de muziek uit te zetten,maar om het volume te minderen. Sommige mensen denken de dag van vandaag dat alles mag,en lappen alles aan hun laars. Dus ik zou ook de politie gebeld hebben. Het is voor iedereen mooi weer, en ieder wil er op zijn manier van genieten.

8. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

Dank je wel..
    Mooi verwoord.

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    #29 Juul75, 27 mei 2012
    Laatst bewerkt: 27 mei 2012
    De politie dichtheid op het platteland is vele malen lichter dan die in de stad. Haaglanden heeft een enorme politiedichtheid. Dus niet alleen meet agenten per 1000 inwoners, maar ook zitten de inwoners veel dichter op elkaar zodat ze minder ver hoeven te rijden. Dus op het platteland gaan ze echt geen half uur rijden omdat jij last hebt van de muziek.

10. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Ze hebben een kamertje bij de bieb overdag en in de avond zitten ze 1 dorpje veder op.

11. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zijn vast niet voldoende bemand om in te gaan op zo'n klacht. Ze zitten echt niet de hele dag te niksen denk ik dan, maar ze moeten prioriteiten stellen.

12. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Oke dan is het nu klaar ik ben op de hoogte van jullie meningen.
    Er mag een slotje op.

Bedankt allemaal.

13. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    En zouden jullie allemaal ook de politie niet bellen als het om snoeiharde hardcore gaat?

Ik ben iemand die ervan houd de muziek best hard te zetten, vaak vind ik muziek niet eens mooi als het het niet hard genoeg aanstaat.. ;) Ik zal dan ook nooit de politie bellen voor geluidsoverlast.

Ik weet niet hoe hard de muziek in de tuin van TS klinkt, maar ik kan me volumes voorstellen dat ik best begrijp dat mensen de politie zullen bellen ook al is het overdag.. Daarnaast heeft ze het eerder al netjes geprobeerd op te lossen.

Ik heb wel eens een paar liedjes hard gedraaid, zo 19.00 of 20.00 uur, heb ik ineens politie aan de deur ivm geluidsoverlast. De muziek stond best hard, maar ook niet weel heel hard en buurvrouw heeft niet eens aan de deur gestaan. Nou daar walg ik van, zo iemand zou ook echt nooit meer tegen me hoeven te praten!

14. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    waaaaahh vreselijk! Ik zou mijn huis uitvluchten :D

15. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Wat dacht je dan van snoeiharde R&B de hele dag door en dan zelf buiten in de tuin gaan staan terwijl ze boven die radio hebben staan... :( echt sorry maar ik snap TS wel..

Hier is het vanavond hiernaast feest... wij gaan dus zo meteen naar een hotel want wij willen vanavond wel graag slapen...
    Maar nu staat de muziek dus al keihard aan hiernaast..

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

serieus naar een hotel vanwege muziek? kan je dan echt niet slapen, kan me er niets bij voorstellen eigenlijk.

17. linde90

linde90 Niet meer actief

Doe dan lekker oordoppen in..

En voor lekkere snoeiharde hardcore vlucht ik niet, ik geniet ervan hahaha

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Idd! Een beetje rekening houden met elkaar is toch niet te veel moeite.

19. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Mimi83 het is zo hard dat de ramen trillen in hun sponningen en er heel erg gegild en gekrijst gaat worden... en oja heb ik al verteld dat ze nogal een kwade dronk over hun hebben??? ;) en nee met luide muziek slaap ik voor geen meter....

Bijkomend voordeel hotel kamer heeft nu wel airco :p

20. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Dat is ook een optie ja! :cool: Misschien ga ik dat eens uitproberen! ;)

Maar ik zou het van een andere kant ook kunnen begrijpen, en nu is het misschien heel fout dit hier op het forum te zetten. Maar sommigen kunnen zich wel eens storen aan mijn muziek, hoe vaak ik mij wel niet gestoord heb aan het gejengel, gekrijs enzo van de kinderen van buren. Tsja, die kunnen ze ook niet zomaar even uit zetten! Dan maar met mijn muziekje eroverheen.. ;)

Of klusgrage buren die het mooie weer optimaal benutten om hun tuin te doen, terwijl ik studerend ook wat zon wil meepikken. Maar ow wee als de muziek eens wat harder staat..

En weet je, mij maakt het verder allemaal niet uit hoor: leven en laten leven!

Deel Deze Pagina