Goedemorgen, Ik heb natuurlijk weer veel te vroeg getest maar ik had vanmorgen een dipsticks van sensitest (stond op 10mui) en de action early gedaan. Op de early van de action kwam binnen de afleestijd een lijntje. De sensitest was negatief. Heb er een normale van action overheen en die was ook negatief. Iemand ervaring met vals positief op de action early? Of ervaring met die van sensitest? Krijg hem moeilijk op de foto maar ik zal hem toch plaatsen.
Ik heb het al vaker voorbij zien komen dat vrouwen een vals positieve kregen van die testen. Hopen dat het bij jou niet zo is. Misschien over twee dagen nog eens proberen? (als je geduldig kan blijven haha)
Helaas lees ik ook regelmatig verhalen over vals positieve action testen . Gevoeliger dan 10 mIU bestaat volgens mij niet?
Ja het kwam hier wel gewoon binnen de afleestijd. Maarja het is ook mijn eigen schuld, moet ik maar meer geduld hebben . Kijken wat er morgen uit komt.
Totaal niet raar hoor. Ik moet nu ook twee weken wachten, waarschijnlijk ga ik ook heel ongeduldig al eerder beginnen met testen.
Heb de normale van de action regelmatig gebruikt en die gaven nooit valse uitslagen. De early wat minder ervaring mee. Wel mooi balen
Ja haha dat had ik ook, tegen beter weten in. Ach ja, anders worden die 2 weken ook zo saai. Wanneer ga jij beginnen met testen?
Goh ik weet het nog niet zo goed. Dit is de eerste keer dat ik weet wanneer mijn ovulatie is geweest ivm extreem onregelmatige cyclussen. Ik heb dinsdag waarschijnlijk mijn ovulatie gehad. Dus ik denk over 10 of 11 dagen.
Ja hier ook. Vandaag weer getest maar die was negatief, had de kruidvat 2v5. Die action early was dus vals positief. Zit nu pas 8/9 dpo dus heb nog niet alle hoop verloren. Morgen maar weer testen!